ACCOUNT MANAGER
O pozici
CHCEŠ PRODÁVAT I POMÁHAT? BUĎ NÁŠ ACCOUNT MANAGER VE SVÉM REGIONU NA ZÁPADĚ ČECH
Kterou oblast České republiky budeš mít na starost?
Karlovarský kraj
Plzeňský kraj
část Ústeckého kraje
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo má obchodního ducha a potřeby zákazníka umí proměnit v byznys. Kdo rád navazuje a rozvíjí vztahy i naslouchá. Koho bude bavit pomáhat průmyslovým společnostem uspět.
On může být i ona. On nebo ona můžeš být TY.
Co budeš dělat?
Zákazníkům z oblasti průmyslové automatizace (převážně výrobní průmyslové podniky) budeš představovat a prodávat díly průmyslové automatizace. Zároveň budeš u zákazníků hledat potenciál pro uplatnění našich produktů a služeb, jako jsou opravy elektroniky, hardwarové a softwarové produkty, diagnostika sítí, školení, projekty sběru dat a další.
Budeš aktivně rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky i s novými potenciálními zákazníky.
Budeš spolupracovat s kolegy a sdílet s nimi veškeré potřebné informace vedoucí k plnění zadaných prodejních cílů společnosti.
Důležité informace budeš zaznamenávat do interních systémů CRM.
Budeš pracovat převážně z domova a na cestách za zákazníky. Občas přijedeš za námi do Liberce.
Za svěřenou region převezmeš plnou odpovědnost.
Co nabízíme?
Odpovídající finanční ohodnocení - základní mzdu + provizi podle obchodních výsledků (nástupní mzda od 50 tis. Kč, případně dle prokazatelných zkušeností),
samostatnou a zodpovědnou práci,
služební mobilní telefon, notebook a auto,
práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
maximální podporu při zaškolení,
práci na HPP, nástup možný ihned,
zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) /den,
22 dní dovolené + 1 den narozeninové volno (po roce ve firmě),
stravenkový paušál,
mobilní tarif zdarma + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
benefitní kartu Pluxee (po zkušebce) - pravidelný měsíční příspěvek, a další benefity,
příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru.
A za to chceme, abys:
měl/a zkušenosti s obchodem,
byl/a aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B) a byl/a ochotný/á často cestovat,
byl/a aktivně komunikující a nestyděl/a se navazovat nové kontakty,
sis rozuměl/a s počítačem (znalost MS Office) a ani práce s internetem tě nezdržovala,
byl/a organizačně zdatný/á při práci s informacemi a uměl/a je při své práci využít,
měl/a zkušenosti s prací v software CRM (nástroj pro správu informací o zákaznících),
byl/a samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní a s obchodním myšlením, prostě fajn. Ale také týmový hráč, který zapadne do rodinného prostředí naší firmy.
Hodit se ti bude i zájem o techniku a orientace na poli průmyslové automatizace, ale podmínkou to není.
Organizace výběrového řízení
Výběrové řízení bude probíhat ve třech kolech a po každém vás budeme informovat o výsledku a případném postupu. Chceme zajistit, aby byla naše spolupráce přínosem pro obě strany.
Nezapomeňte prosím kromě životopisu poslat i motivační dopis. U této pozice je pro nás opravdu důležitý.
Jsi to ty?
Pokud splňuješ výše uvedené body (nebo alespoň půlku a tu druhou bereš jako výzvu), pošli nám svoje CV s fotkou a motivační dopis najsemtoja@foxon.cz.