PERSONALISTKA/PERSONALISTA
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Plný
Administrativa
Čeština
Vyšší odborné
9. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
komplexní koordinace personální správy v Úřadu s celostátní působností
- organizace výběrových řízení, zveřejňování volných pracovních pozic, komunikace s vedoucími zaměstnanci a uchazeči
- zabezpečování agendy související s ukončením pracovního poměru
- vedení informačního systému v oblasti personální práce
- spolupráce s personalisty ÚP z důvodu jednotného systému personální práce
- zpracování hlášení o nástupech, výstupech a změnách osobních údajů zaměstnanců
- zabezpečování ochrany uložených osobních dat zaměstnanců na svém úseku
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- praktické zkušenosti se zpracováním personální agendy podmínkou
- orientace v personálních předpisech
- praxe ve veřejné správě výhodou
- velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
Výhodou bude, pokud budete umět
- znalost personálního informačního systému VEMA výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené + 5 dní sick days
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- rekreační chata v Harrachově
- možnost občasné práce z domova (až 4 dny v měsíci)
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením