referent/referentka odboru Personálního - systemizace
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Plný
Státní zaměstnanci
Čeština
Vyšší odborné
9. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
zajišťuje systemizaci Úřadu, navrhuje změny s cílem optimalizovat organizační uspořádání Úřadu
- posuzuje charakteristiky pracovních míst z hlediska jejich souladu s katalogem prací a působností útvarů Úřadu,
- podílí se na tvorbě katalogu pracovních činností Úřadu
- podílí se na zpracování organizační struktury Úřadu, koordinaci postupu při organizačních změnách Úřadu a vyjadřuje se k návrhům změn organizační struktury Úřadu
- zpracovává organizační schémata Úřadu
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí v oboru minimálně 1 rok, obor právo nebo ekonomie výhodou
- velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
- velmi dobrá znalost českého jazyka
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
Výhodou bude, pokud budete umět
- praxe ve veřejné správě výhodou
- znalost personálního informačního systému VEMA výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., 10 PT, dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené + 5 dní sick days
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní připojištění
- rekreační chata v Harrachově
- možnost občasné práce z domova (až 4 dny v měsíci)
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis s podrobným popisem praxe a stručným motivačním dopisem
Budeme se těšit na Vaši odpověď!