Senior Marketing Specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Pozice: Senior marketingový specialista
Shrnutí:
Senior marketingový specialista bude zajišťovat B2B taktické marketingové iniciativy zaměřené na zvýšení povědomí, generování potenciálních zákazníků a podporu prodeje. Prioritami této globální role jsou kampaně na generování leadů a aktivity související s produktovým marketingem. Tato osoba bude odpovědná za kombinaci celosvětových iniciativ, kampaní a regionálních aktivit. Senior marketingový specialista bude součástí globálního marketingového týmu a bude úzce spolupracovat s prodejním týmem, produktovým managementem, techniky a dalšími.
Odpovědnost:
Vývoj, realizace a dohled nad všemi aspekty kampaní na generování leadů, včetně tvorby obsahu a marketingových materiálů na podporu realizace kampaně a sledování metrik v průběhu kampaně.
Poskytování odborných znalostí v oblasti produktového marketingu a podpora při uvádění nových produktů na trh i u stávajících prioritních produktů. To zahrnuje tvorbu strategických sdělení a pozicování produktu, marketingových materiálů, nástrojů pro podporu prodeje a kampaní pro komercializaci produktů.
Tvorba strategie pro účast na přidělených veletrzích a spolupráce s koordinátorem veletrhů pro zajištění úspěšné realizace akce.
Vytváření obsahu a materiálů na podporu celkové marketingové strategie a plánů kampaní, včetně aplikačních poznámek, technických listů, případových studií, brožur, blogů, videí, produktových fotografií, webinářů, prezentací, interaktivních prezentací a dalšího.
Podpora místních kanálů sociálních médií v Česku pro účely náboru zaměstnanců.
Administrativní marketingové úkony, jako je sledování rozpočtu a výdajů, zpracování faktur, aktualizace CRM systémů a další.
Naše požadavky:
Výborné schopnosti kreativního psaní, korektury a editace s důrazem na detail v oblasti gramatiky, obsahu, struktury, designu a funkčnosti.
Znalost principů grafického designu a schopnost je uplatnit při tvorbě či hodnocení grafiky a vizuálních prvků v rámci tvorby obsahu.
Schopnost spolupracovat s externími marketingovými agenturami, smluvními pracovníky a dodavateli k dosažení požadovaných výsledků.
Schopnost samostatné práce i spolupráce v rámci virtuálního globálního týmu, zvládání stresu a termínů, pružnost vůči změnám.
Schopnost efektivně komunikovat s vedením firmy i všemi úrovněmi organizace.
Ochota učit se nové dovednosti a nástroje, například nástroje umělé inteligence, ke zvýšení produktivity a efektivity.
Zkušenosti s prací v mezinárodní organizaci a obchodní komunikací v angličtině (písemně i ústně).
Ochota cestovat na regionální veletrhy po Evropě/UK a jednou ročně na návštěvu centrály v USA.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Vyžadován titul DiS. nebo Bc.
5–10 let odborné praxe v oblasti obsahového marketingu, produktového marketingu a programů na generování leadů.
Preferováno B2B marketingové zázemí, zejména v oblastech automatizace, výroby a technologií.
Anglicky se domluvíte slovem i písmem
Svou práci si umíte skvěle zorganizovat a práce v týmu vám vyhovuje
K řešení problémů přistupujete proaktivně a zodpovědně
Co vám můžeme nabídnout
Motivační mzdové ohodnocení a roční bonus.
Dotované stravenky v hodnotě 140 Kč.
Třikrát ročně FlexiPass.
Vyvážený soukromý a pracovní život.
Po zaučení možnost občasného Home Office.
Zkrácená pracovní doba - 37,5 hodin týdně.
Možnost profesního růstu.
Parkování v areálu společnosti. Velmi dobrá dochozí vzdálenost od MHD.
25 dní dovolené.
Přátelský týmový duch.
Zvýhodněné mobilní paušály pro celou rodinu.
Nástup ihned / podle dohody.
Zaujala vás naše nabídka?
Životopis prosím zasílejte v anglickém jazyce. Rádi se o vás dozvíme více. Každý životopis si se zájmem přečteme a posoudíme, zda jste vhodným kandidátem na jakoukoliv z našich otevřených pozic. Neváhejte nás kontaktovat.