Administrativní pracovník pro ekonomické oddělení (ž/m)
O pozici
Baví Vás čísla a administrativa? Admin pracovník/ce do ekonomického oddělení
Máte rád/a administrativní úkoly?
Potřebujete v práci pracovat a ne se nudit?
Dokážete vytvářet pořádek a řád?
Hledáte stabilní společnost, kde se můžete i rozvíjet?
Hlavní náplň práce:
Běžná uživatelská znalost MS Office.
Budete mít na starosti různé administrativní úkoly v ekonomickém oddělení jako faktury, zápočty, dobropisy, apod.
Pokud máte pocit, že v této oblasti zatím nejste odborník, tak to určitě nevadí. Jsme otevřeni i mladšímu člověku, který má chuť se tyto věci naučit.
Co nabízíme:
Stabilní a příjemnou práci v příjemném kolektivu.
Jsme společnost s více než 30letou tradicí, kde k sobě přistupujeme přátelsky, pomáháme si a pracujeme tak, abychom se mohli spolehnout jeden na druhého.
Nejsme žádná velká korporace, proto je velmi důležité, aby každý člověk u nás pracoval pečlivě a zodpovědně.
Můžete se těšit na přiměřenou odměnu a mnoho pěkných benefitů.
Pracovní doba je od 7:00 do 15:30 hodin.