Administrativní pracovník pro ekonomické oddělení (ž/m)

Jméno/Firma
PEKASS a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
9. 5. 2025

O pozici

Baví Vás čísla a administrativa? Admin pracovník/ce do ekonomického  oddělení

Máte rád/a administrativní úkoly?

  • Potřebujete v práci pracovat a ne se nudit?

  • Dokážete vytvářet pořádek a řád?

  • Hledáte stabilní společnost, kde se můžete i rozvíjet?

Hlavní náplň práce:

  • Běžná uživatelská znalost MS Office.

  • Budete mít na starosti různé administrativní úkoly v ekonomickém oddělení jako faktury, zápočty, dobropisy, apod.

  • Pokud máte pocit, že v této oblasti zatím nejste odborník, tak to určitě nevadí. Jsme otevřeni i mladšímu člověku, který má chuť se tyto věci naučit.

Co nabízíme:

  • Stabilní a příjemnou práci v příjemném kolektivu.

  • Jsme společnost s více než 30letou tradicí, kde k sobě přistupujeme přátelsky, pomáháme si a pracujeme tak, abychom se mohli spolehnout jeden na druhého.

  • Nejsme žádná velká korporace, proto je velmi důležité, aby každý člověk u nás pracoval pečlivě a zodpovědně.

  • Můžete se těšit na přiměřenou odměnu a mnoho pěkných benefitů.

  • Pracovní doba je od 7:00 do 15:30 hodin.