Customer Support
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Customer Support je velmi komplexní a různorodá pozice v malé společnosti (do 20 zaměstnanců) se zaměřením na laboratorní vybavení.
Po akvizici nového portfolia rozšiřujeme oddělení zákaznického servisu o nového zkušeného a manažersky silného člena týmu, který bude zastřešovat telefonický a písemný kontakt se zákazníky, řešit reklamace a zpracovávat objednávky společně s kolegy na centrále ve Španělsku. 60-70% objemu agendy customer service (zpracování objednávek, reklamace, stížnosti), sledování veřejných portálů výběrových řízení pro daný segment (8-10 tendrů/rok) a jejich následná projektová správa (hlídání deadline, termínů pro jednotlivé kroky, odpovědnost za včasné dodání dokumentace), admin podpora pro business tým (18 lidí). V budoucnu zapojení i do problematiky kvality.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Pro kandidáta je důležitá systematičnost, pečlivost, schopnost multitaskingu a práce v termínu / pod stresem. Ve společnosti je vítán aktivní přístup, otevřená a transparentní komunikace. Předchozí praxe se systémem SAP je výhodou. Angličtinu využije kandidát denně při komunikaci s kolegy v zahraničí (Polsko, Barcelona). Cestování pouze v případě zahraničních školení či mezinárodních meetingů (1-2x za rok / Varšava nebo Barcelona). Důraz je kladen na osobnost uchazeče, jeho přístup a dlouhodobost spolupráce.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme stabilní a dlouhodobou spolupráci v mezinárodní společnosti se sídlem v Praze, dobrou dostupnost MHD, kvalitní zaškolení, odborně zajímavou a různorodou práci s kvalitně nastavenými vztahy se zákazníky.