Administrativní pracovník/ce / Recepční - Nepomuk
ALZHEIMER HOME z.ú.
Klášter
Plný
Administrativa
9. 5. 2025
O pozici
Jsme unikátním poskytovatelem komplexní péče o osoby s Alzheimerovou chorobou a ostatními typy demencí. Alzheimer Home propojuje zdravotní a sociální služby a poskytuje je na nejvyšší možné úrovni. K našim klientům přistupujeme stejně jako ke členům své rodiny. S láskou. Aby se u nás cítili jako doma a mezi svými blízkými. ❤
Stále rosteme, a proto bychom rádi v našem týmu přivítali nového kolegu či kolegyni.
Co Vás čeká?
- Zajištění chodu recepce
- Spolupráce s HR oddělením (Participace na přípravě personální dokumentace)
- Evidence a archivace dokumentů
- Administrativní úkony, např. zpracování pošty
- Zajištění periodických prohlídek
- Zajištění Elearningů BOZP, PO, Školení řidičů
- Správa vozového parku - zajištění servisu, hlídání termínů STK
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání s maturitou
- Uživatelskou znalost práce na PC
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Zkušenosti z HR výhodou
Co vám můžeme nabídnout?
- 5 týdnů dovolené
- Pololetní odměny 8 000 Kč
- Stravenkový paušál 116,- Kč/den
- Partnerská karta Dr. Max
- Zaměstnanecké benefity – Cafeterie
- Multisport karta
- Makro karta
- Odborný růst a vzdělávání
- Moderní pracovní prostředí
NÁSTUP OD 1.7.2025
Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu. ✉
Těšíme se na kontakt s Vámi! ♡