Asistent(ka) logistiky/obchodu
O pozici
Pracovní nabídka
Jste akční, komunikativní, nemáte rád(a) stereotypy a celý den koukat jen do monitoru? Zároveň chcete dělat zodpovědnou administrativní práci, u které musíte myslet? Tak hledáme právě Vás!
Jsme IT firma zabývající se převážně automatickou identifikací a na trhu působíme již 32 let. Hledáme posilu do našeho týmu na pozici Asistent logistiky/obchodu.
Co bude vaší náplní práce?
Příjem a výdej zásilek – včetně jejich balení (průměrně 3-5 zásilek denně).
Zajišťování dopravy – nejen v ČR, ale i do zahraničí.
Obchodní činnost – komunikace se zákazníky a dodavateli.
Vedení servisního oddělení – zakládání servisních zakázek do systému, sledování a kontrola jejich stavu u techniků.
Práce je různorodá, každý den přinese nové výzvy a příležitosti.
Co od vás očekáváme?
Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
Angličtinu na středně pokročilé úrovni – budete komunikovat telefonicky i e-mailem.
Znalost práce s PC – MS Office - znalost Excel, Word, Outlook...
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič.
Flexibilitu a odolnost vůči stresu – schopnost stanovit si priority a hledat optimální řešení.
Příjemné a profesionální vystupování – samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost.
Co nabízíme?
Zajímavou a perspektivní práci – odpovídající finanční ohodnocení.
Možnost kariérního růstu
Benefity – 4 týdny dovolené, 5 dní sick days
Příspěvek na stravování, neomezená káva
Příjemné pracovní prostředí – v klidné lokalitě Bílá Hora.
Přátelský kolektiv, který rád pomůže.
Jak se přihlásit? Zašlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis, ve kterém uvedete, proč vás tato pozice zaujala. Těšíme se na vás!