Pracovník(ce) zákaznické podpory v e-shopu AlfaFIT
O pozici
AlfaFIT group je společnost provozující stejnojmenný eshop alfafit.cz. Náš internetový obchod nabízí širokou škálu doplňků stravy, zdravé a sportovní výživy a v neposlední řadě také kosmetiky.
Co Vás u nás čeká
Čeká Vás různorodá práce ideální pro svědomitého, pečlivého a organizačně zdatného člověka, schopného po zaškolení plnit samostatně přidělené úkoly. Jedná se především o písemnou a telefonickou komunikaci se zákazníky, kontrolu stavu objednávek a jejich správu, administrativní podporu chodu rmy, Inventarizaci a kontroly zboží.
Jaké znalosti a dovednosti musíte bezpodmínečně mít
1) podmínkou je výborná znalost češtiny a české gramatiky na úrovni rodilého mluvčího
2) rutinní znalost práce s PC, Windows a Office na denní bázi ( zejména pak Excel a Word )
3) znalost angličtiny nebo němčiny (alespoň průměrnou znalost - schopnost se v daném jazyce dorozumět)
4) minimálně SŠ s maturitou ideálně ekonomického směru
Výhodou bude, pokud budete mít praxi v e-shopu, praxi z call-centra, prozákaznický přístup.
Co vám můžeme nabídnout kromě nadstandardního platu
příjemné pracovní prostředí
pracoviště Praha 7 blízko OC Stromovka
Těšíme se na Váš životopis.