Administrativní pracovník/ce
O pozici
Ofis a.s. aktuálně hledá administrativního pracovníka/pracovnici. Jsme mladá progresivní společnost složená z profesionálů v jednotlivých segmentech s více než 10 lety zkušeností.
Naše společnost se specializuje na poskytování služeb v oblasti finančního plánování, poradenství a zprostředkování finančních produktů. Naše poslání spočívá v tom, že pomáháme našim klientům dosáhnout jejich finančních cílů a plánů.
Připojte se k našemu týmu jako Administrativní pracovník/pracovnice.
Co budete dělat?
Zajištění administrativní činnosti.
Příprava podkladů a nabídek pro jednání.
Vedení chodu kanceláře.
Komunikace s klienty a partnery společnosti.
Příprava podkladů pro účetní.
Organizace firemních akcí a schůzek.
Nástup možný ihned.
Co požadujeme?
Minimálně středoškolské vzdělání.
Dobré komunikační schopnosti.
Samostatnost, pracovitost, spolehlivost, flexibilitu.
Zkušenosti nejsou podmínkou.
Živnostenský list.
Co nabízíme?
Možnost karierního růstu.
Práci s týmu profesionálů, právnické oddělení, marketingové oddělení, obchodní oddělení.
Luxusní kancelář v centru Brna s možností parkování.
Možnosti dalšího vzdělávání.
Práce na IČO - 30 000 Kč.