Skladový / skladová účetní s odpovědností za příjem/výdej zboží, expedici, fakturaci a administrativu
O pozici
Consulta Bürotechnik, s.r.o.
Jsme velkoobchodní i maloobchodní prodejce vybavení pro školy, kanceláře, obchody a restaurace. Na trhu jsme už od roku 1997, tedy více než 25 let.
Hledáme posilu do týmu - Skladová(ý) účetní s odpovědností za příjem/výdej zboží, expedici, fakturaci a administrativu (Pozice je vhodná pro ženu i muže).
Strukturovaný popis práce:
příjem a výdej zboží (fyzický i účetní záznam)
vedení skladové evidence
zajištění expedice zboží
vystavování faktur a dodacích listů
běžná administrativní agenda
komunikace s dopravci a zákazníky
Požadujeme:
min. SŠ s maturitou
praxi v oblasti skladu nebo administrativy (výhodou)
dobrou znalost práce na PC (MS Office, Excel, výhodou znalost účetního systému)
pečlivost, samostatnost, spolehlivost
ochotu učit se novým věcem a týmovou spolupráci
Nabízíme:
práci na hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
přátelské pracovní prostředí
možnost profesního růstu
odpovídající mzdové ohodnocení
Místo práce: Consulta, Cukrovarská 519/20,68201 Vyškov
Termín nástupu: ihned nebo dle dohody
Těšíme se na Vaši odpověď!