Office manažer/ka

Jméno/Firma
Centrum dětské psychologie Kind Place
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený, Živnostenský list
Vytvořeno
10. 5. 2025

O pozici

  • Zkrácený úvazek

Koho hledáme?

Pro naše Centrum dětské psychologie Kind Place v areálu DOCK v Libni hledáme office manažera/ku. Usměvavého, spolehlivého a organizovaného člověka, který svou přirozenou vlídností vytvoří příjemnou atmosféru pro naše klienty i tým psycholožek.

Co bude vaší náplní práce?

  • Vítat s úsměvem klienty v Kind Place a pečovat o jejich pohodlí a dobrý zážitek.

  • Starat se o komunikaci s klienty na místě i online (emaily, telefon).

  • Pečovat o samotné prostory Kind Place. Vytvářet bezpečný, útulný a čistý prostor pro setkávání s klienty a jejich sezení s terapeuty.

  • Pomáhat a podporovat tým dětských psycholožek a specialistek s tím, co potřebují.

  • Spravovat rezervační systém Medevio. Odpovídat klientům, kontrolovat termíny a platby, udržovat aktuální stavy, přiřazení klientů a kartotéku.

  • Pomáhat se zaplněním termínů v Medeviu a nabízet lidem volné termíny (evidovat lidi na pořadníku a volat jim při uvolnění termínu).

  • Kontrolovat faktury a platby (nejen v Medeviu), připravovat exporty pro účetní a každý týden posílat report týmu.

Aby nám to dobře ladilo, čekáme od vás:

  • Schopnost empaticky komunikovat s našimi klienty a vytvářet bezpečné a příjemné prostředí v rámci prvního kontaktu s naším centrem

  • Samostatnost a schopnost řešit situace efektivně bez neustálého vedení

  • Praxe na podobné pozici ve zdravotnickém zařízení nebo centru velkou výhodou

  • Výbornou znalost práce s Macbookem a digitálními nástroji - především Google prostředí, Slack a zdravotnický rezervační systém Medevio (případně aby vám nedělalo problém se ve všem v krátkém čase zaučit)

  • Proaktivní a vyzrálý přístup k řešení různých situací nebo problémů - najít řešení v neočekávaných situacích s klidem a přehledem vám nedělá problém

  • Pečlivost, systematičnost a odpovědnost - důraz na detaily a zodpovědný přístup k úkolům

  • Kladný vztah k dětem a respektujícímu přístupu

  • Zkušenost s rozjezdem projektů nebo firem velkou výhodou

  • Komunikativní znalost angličtiny

  • Čistý trestní rejstřík

Co vám za to nabízíme?

  • Budete součástí krásné mise Kind Place

  • Dostanete prostor pro osobní realizaci a možnost uplatňovat a rozvíjet vlastní nápady a dále se vzdělávat

  • Vašemu dítěti/vašim dětem držíme místo v našich dětských skupinkách Sto skupin

  • Zkrácený úvazek - pracovní doba 2 dny v týdnu flexibilně dle domluvy s druhou office manažerkou

  • Možnost spolupracovat na IČO, DPČ, DPP dle vašich preferencí

  • 5 týdnů dovolené

Co je ještě dobré vědět?

  • Nástup od dubna

  • Vzhledem k tomu, že naše centrum nově vzniká a spoustu věcí ještě ladíme a rozjíždíme, tak je tempo u nás svižné - tohle by vás mělo bavit, ne děsit :)

  • Opřít se u nás můžete o profi tým, kde každý ví, co dělá

Chcete to u nás zkusit? Skvělé :), těšíme se na váš životopis a průvodní dopis. Hodně štěstí ve výběrku přeje Míša & tým Kind Place.

Shrnutí základních informací

Pozice

  • Office manažer/ka

Lokalita

  • Menclova 2538/2, Praha - Libeň

Typ úvazku

  • Zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu

  • Dohoda o pracovní činnosti (DPČ), práce na živnostenský list (IČO)

BENEFITY

  • Dovolená 5 týdnů

  • Firemní akce

  • Firemní školka

  • Mobilní telefon

  • Notebook

  • Občerstvení na pracovišti

  • Rozjezd zcela nového projektu

  • Sleva na firemní výrobky/služby

  • Vlastní organizace náplně práce

  • Vzdělávací kurzy, školení

Požadované vzdělání

  • Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

  • Čeština (výborná) a Angličtina (středně pokročilá)