Obchodně-technický manažer pro střešní světlíky

Jméno/Firma
Gradus s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 5. 2025

O pozici

Staňte se naším obchodně-technickým manažerem pro střešní světlíky a mějte pod palcem zakázky překračující hranice našeho pražského sídla. Pracujte ve skvělém týmu, který již od roku 1994 poskytuje zákazníkům kvalitní stavební řešení přinášející bezpečnost, komfort, design a především světlo. 

Máte-li znalosti a zkušenosti z oboru stavebnictví a obchodu, pak jste to možná právě vy, kdo nás perfektně doplní. Obzvlášť pokud jste samostatní a umíte si zorganizovat kalendář. Každý den u nás je jiný - dynamický, plný výzev i nových příležitostí. Hledáme někoho, kdo si s tím poradí a udrží vše pod kontrolou. Jste to vy? Dejte nám o sobě vědět!

Jaké bude vaše poslání?

Vaše role bude velmi důležitá. Právě vy budete dohlížet na to, aby při realizacích střešních světlíků proběhlo vše hladce. Postaráte se o veškerou dokumentaci a zajistíte, aby každá zakázka byla úspěšně dokončena.

Dokážete si zachovat klid i v náročných situacích? Skvělé - právě to je stěžejní během péče o naše zákazníky. Vaším úkolem bude zajistit, aby byli během celé realizace a s jejím výsledkem naprosto spokojení

„Tato pozice je ideální pro vás, kteří máte blízko k technice, obchodu, stavebnímu prostředí a rádi komunikujete se zákazníky. A to nejen od samotného počátku realizace až po finální předání, ale i poté. Pozice naopak není vhodná pro architekty nebo projektanty, kteří chtějí naplno navrhovat a vytvářet projektové dokumentace.“

Čemu se budete u nás věnovat?

  • Péči o naše stávající zákazníky.

  • Vyhledávání nových zákazníků a příležitostí.

  • Atraktivní prezentaci našich produktů.

  • Sestavování rozpočtu zakázky, tvoření nabídek a zajištění všech potřebných dokumentů pro zákazníka.

  • Budete pravou rukou zákazníků, kterým budete poskytovat špičkovou obchodní a technickou podporu a pomůžete jim najít to nejlepší řešení.

  • Správě a zařízení potřebného materiálu, bez kterého se žádný projekt neobejde.

  • Koordinaci zakázky od A do Z - budete úzce spolupracovat s obchodním ředitelem, vedoucím montáží i zákazníkem, aby vše běželo jako po drátkách.

  • Účasti na veletrzích a výstavách, na kterých budete v centru dění a získáte nejnovější know-how o produktech a trendech v oboru.

Co dalšího na vás z obchodní a technické oblasti u nás čeká?

Obchodní oblast

  • Tvoření cenových nabídek na základě podkladů od objednatelů, ceníků a výrobců a ostatních pracovníků firmy.

  • Sledování průběhu výběrových řízení vybraných staveb.

  • Projednávání a zpracování úprav nabídek podle výsledků výběrového řízení staveb.

  • Marketing u zhotovitelů staveb, projektantů a stavebníků.

  • Zjišťování potřeb trhu.

  • Zpracovávání podkladů pro vypracování cenové nabídky výrobcem.

  • Vypracovávání informací o firmě a realizovaných stavbách a referencích.

  • Účast na školeních o výrobcích.

  • Osobní komunikace se zákazníky, mapování zakázek a zajištění technických informací pro zpracování zakázky.

Technická oblast

  • Zpracování technických podkladů pro vypracování nabídky.

  • Poskytování technických konzultací, případně projektových řešení projektantům a stavebníkům.

  • Projednávání a upřesňování technického řešení s objednateli.

  • Zpracování realizační dokumentace stavby v rozsahu dodávky firmy.

  • Sledování inovací a technické úrovně v oboru, které nám pomohou posouvat naše projekty.

  • Projednávání zpracované dokumentace s důležitými institucemi, jako jsou orgány a organizace státní správy, zejména hasiči.

  • Zpracovávání podkladů pro jednání s výrobcem.

  • Ukládání a uchovávání technického know-how o výrobcích.

Perfektně k nám zapadnete, pokud:

  • Máte vystudovanou SŠ nebo VŠ stavebního zaměření.

  • Ovládáte AutoCAD (2D).

  • Vaše angličtina dosahuje úrovně B1/B2 a bez problémů zvládnete e-mailovou komunikaci se zahraničními dodavateli.

  • Orientujete se v interních systémech.

  • Praxe v oboru je vaší výhodou.

  • Bydlíte v blízkém okolí a do našich moderních kanceláří v klidné části Prahy - Horních Počernicích dojedete snadno a rychle

Co od nás můžete čekat?  Aneb co vám u nás zpříjemní práci…

  • Dostatek času na relax. 4 týdny dovolené + 5 sick days ročně. 

  • Auto pro služební i soukromé účely. Ideální na pracovní cesty, ale i víkendové výlety.

  • Telefon s výhodným tarifem a notebook.

  • Příležitostná práce na home office.

  • Benefitní program

    • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.

    • Příspěvek na dovolenou.

    • Čerpání z bohaté nabídky Benefity.cz.

    • Příspěvek na stravování. 

Odměna

Fixní základní plat 40 000-50 000 Kč + bonusová složka mzdy

Co dalšího dělá naší partě radost?

  • Osobní a odborný rozvoj na zajímavých školeních

  • Příjemné prostředí, ve kterém už 25 let stavíme na férovosti, důvěře a přátelském prostředí

  • Jednoduchý přestup po dokončení školy ze studentské brigády na HPP

  • Motivující finanční ohodnocení

  • Odměny za loajalitu a skvělou práci

  • Služební vůz a mobilní telefon s výhodným voláním i datovým tarifem

  • Pravidelná dovolená přes Vánoce a jeden den placeného volna navíc  

  • Oblíbený každoroční večírek s rautem a zábavou

  • Vzájemná podpora i v těžkých chvílích

  • THP pracovníci mají možnost si zdokonalovat své jazykové dovednosti

Přidejte se k nám. U nás vás potěší nejen skvělá práce, ale i výhody, které si skutečně užijete!

Chcete se stát součástí našeho týmu?

Dejte nám o sobě vědět!

Zajímá vás něco dalšího? Pak se ozvěte naší kolegyni Marcele. A pokud ne, tak nám rovnou zašlete svůj životopis a motivační dopis. Určitě se vám ozveme a možná, že právě s vámi se sejdeme a o všem pobavíme. Využijte jedinečné šance a posuňte svou kariéru opět na novou a vyšší úroveň. Chopte se jí, rádi u toho budeme s vámi.

Marcela Žižková

marketing a propagace

+ 728 514 945

+420 281 865 774

marketing@gradus-sro.cz