Obchodně-technický manažer pro střešní světlíky
O pozici
Staňte se naším obchodně-technickým manažerem pro střešní světlíky a mějte pod palcem zakázky překračující hranice našeho pražského sídla. Pracujte ve skvělém týmu, který již od roku 1994 poskytuje zákazníkům kvalitní stavební řešení přinášející bezpečnost, komfort, design a především světlo.
Máte-li znalosti a zkušenosti z oboru stavebnictví a obchodu, pak jste to možná právě vy, kdo nás perfektně doplní. Obzvlášť pokud jste samostatní a umíte si zorganizovat kalendář. Každý den u nás je jiný - dynamický, plný výzev i nových příležitostí. Hledáme někoho, kdo si s tím poradí a udrží vše pod kontrolou. Jste to vy? Dejte nám o sobě vědět!
Jaké bude vaše poslání?
Vaše role bude velmi důležitá. Právě vy budete dohlížet na to, aby při realizacích střešních světlíků proběhlo vše hladce. Postaráte se o veškerou dokumentaci a zajistíte, aby každá zakázka byla úspěšně dokončena.
Dokážete si zachovat klid i v náročných situacích? Skvělé - právě to je stěžejní během péče o naše zákazníky. Vaším úkolem bude zajistit, aby byli během celé realizace a s jejím výsledkem naprosto spokojení.
„Tato pozice je ideální pro vás, kteří máte blízko k technice, obchodu, stavebnímu prostředí a rádi komunikujete se zákazníky. A to nejen od samotného počátku realizace až po finální předání, ale i poté. Pozice naopak není vhodná pro architekty nebo projektanty, kteří chtějí naplno navrhovat a vytvářet projektové dokumentace.“
Čemu se budete u nás věnovat?
Péči o naše stávající zákazníky.
Vyhledávání nových zákazníků a příležitostí.
Atraktivní prezentaci našich produktů.
Sestavování rozpočtu zakázky, tvoření nabídek a zajištění všech potřebných dokumentů pro zákazníka.
Budete pravou rukou zákazníků, kterým budete poskytovat špičkovou obchodní a technickou podporu a pomůžete jim najít to nejlepší řešení.
Správě a zařízení potřebného materiálu, bez kterého se žádný projekt neobejde.
Koordinaci zakázky od A do Z - budete úzce spolupracovat s obchodním ředitelem, vedoucím montáží i zákazníkem, aby vše běželo jako po drátkách.
Účasti na veletrzích a výstavách, na kterých budete v centru dění a získáte nejnovější know-how o produktech a trendech v oboru.
Co dalšího na vás z obchodní a technické oblasti u nás čeká?
Obchodní oblast
Tvoření cenových nabídek na základě podkladů od objednatelů, ceníků a výrobců a ostatních pracovníků firmy.
Sledování průběhu výběrových řízení vybraných staveb.
Projednávání a zpracování úprav nabídek podle výsledků výběrového řízení staveb.
Marketing u zhotovitelů staveb, projektantů a stavebníků.
Zjišťování potřeb trhu.
Zpracovávání podkladů pro vypracování cenové nabídky výrobcem.
Vypracovávání informací o firmě a realizovaných stavbách a referencích.
Účast na školeních o výrobcích.
Osobní komunikace se zákazníky, mapování zakázek a zajištění technických informací pro zpracování zakázky.
Technická oblast
Zpracování technických podkladů pro vypracování nabídky.
Poskytování technických konzultací, případně projektových řešení projektantům a stavebníkům.
Projednávání a upřesňování technického řešení s objednateli.
Zpracování realizační dokumentace stavby v rozsahu dodávky firmy.
Sledování inovací a technické úrovně v oboru, které nám pomohou posouvat naše projekty.
Projednávání zpracované dokumentace s důležitými institucemi, jako jsou orgány a organizace státní správy, zejména hasiči.
Zpracovávání podkladů pro jednání s výrobcem.
Ukládání a uchovávání technického know-how o výrobcích.
Perfektně k nám zapadnete, pokud:
Máte vystudovanou SŠ nebo VŠ stavebního zaměření.
Ovládáte AutoCAD (2D).
Vaše angličtina dosahuje úrovně B1/B2 a bez problémů zvládnete e-mailovou komunikaci se zahraničními dodavateli.
Orientujete se v interních systémech.
Praxe v oboru je vaší výhodou.
Bydlíte v blízkém okolí a do našich moderních kanceláří v klidné části Prahy - Horních Počernicích dojedete snadno a rychle.
Co od nás můžete čekat? Aneb co vám u nás zpříjemní práci…
Dostatek času na relax. 4 týdny dovolené + 5 sick days ročně.
Auto pro služební i soukromé účely. Ideální na pracovní cesty, ale i víkendové výlety.
Telefon s výhodným tarifem a notebook.
Příležitostná práce na home office.
Benefitní program:
Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
Příspěvek na dovolenou.
Čerpání z bohaté nabídky Benefity.cz.
Příspěvek na stravování.
Odměna
Fixní základní plat 40 000-50 000 Kč + bonusová složka mzdy
Co dalšího dělá naší partě radost?
Osobní a odborný rozvoj na zajímavých školeních
Příjemné prostředí, ve kterém už 25 let stavíme na férovosti, důvěře a přátelském prostředí
Jednoduchý přestup po dokončení školy ze studentské brigády na HPP
Motivující finanční ohodnocení
Odměny za loajalitu a skvělou práci
Služební vůz a mobilní telefon s výhodným voláním i datovým tarifem
Pravidelná dovolená přes Vánoce a jeden den placeného volna navíc
Oblíbený každoroční večírek s rautem a zábavou
Vzájemná podpora i v těžkých chvílích
THP pracovníci mají možnost si zdokonalovat své jazykové dovednosti
Přidejte se k nám. U nás vás potěší nejen skvělá práce, ale i výhody, které si skutečně užijete!
Chcete se stát součástí našeho týmu?
Dejte nám o sobě vědět!
Zajímá vás něco dalšího? Pak se ozvěte naší kolegyni Marcele. A pokud ne, tak nám rovnou zašlete svůj životopis a motivační dopis. Určitě se vám ozveme a možná, že právě s vámi se sejdeme a o všem pobavíme. Využijte jedinečné šance a posuňte svou kariéru opět na novou a vyšší úroveň. Chopte se jí, rádi u toho budeme s vámi.
Marcela Žižková
marketing a propagace
+ 728 514 945
+420 281 865 774
marketing@gradus-sro.cz