BAVÍ TĚ ORGANIZOVAT A DOTAHOVAT VĚCI DO KONCE? Asistent/ka ředitele

Jméno/Firma
PERFORMIA, spol. s r. o.
Pracoviště
Místecká 537/549, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Polština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
11. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jmenuji se Roman Sedlák a jsem ředitelem společnosti Anticor Bohemia s.r.o..

Začínal jsem ve firmě jako obchodní manažer pro oblast Čechy a po 14 letech jsem převzal řízení našeho malého týmu. Naše distribuční a výrobní závody dodávají průmyslové samolepící pásky, jak pro domácí kutily, tak pro řemeslníky v průmyslové výrobě. Klíčové je pro mě, aby naše obchodní firma rostla, mít skvělý tým a pro naše zákazníky být vítaným partnerem.

Nebudu výkonný ředitel, když na vše budu sám, proto bych rád do svého týmu přijal výkonnou posilu na pozici

Osobní asistentky M/Ž

Jak si tě představuji:

  • Jsi samostatná, iniciativní a zvládáš dokončovat úkoly napříč malým týmem
  • Zvládneš vytvořit systém v administrativě – od statistických výkazů a BOZP, přes podklady pro ředitele, po aktualizaci obchodních data
  • Obchodní korespondenci máš v malíčku, umíš vyřizovat reklamace i fakturaci a upomínky

Jakým šéfem jsem:

Jsem normální člověk se smyslem pro humor, který si zakládá na upřímnosti a férovosti. Mám vysoké nároky na plnění zadaných úkolů a současně přistupuji k lidem s respektem. Chci budovat tým, kde panuje dobrá atmosféra a lidi práce baví.

Tvůj běžný den ve zkratce:

  • Projdeš e-maily, kalendář a úkoly, které spolu ráno sladíme podle priorit.
  • Potvrdíš schůzky, naplánuješ dny dopředu a připravíš podklady pro jednání.
  • Postaráš se o administrativu, od faktur a reklamací po statistiky a BOZP.
  • Pomůžeš s překladem nebo tlumočením a zajistíš organizaci služebních cest i veletrhů.
  • O dovolených zaskočíš za kolegyni při objednávkách, vyřídíš nákup drobností a připravíš se na další den. ????

Tvým výsledkem práce bude můj ušetřený čas a včas dokončené zadané úkoly.

Co ti spolupráce přinese:

  • Přátelské prostředí a možnost být u klíčových myšlenek a rozhodnutí.
  • Účast na veletrzích a přístup k novým informacím pro práci se zákazníky.
  • Výkonově odměňovaný plat – čím víc přispěješ, tím víc získáš.
  • Pečlivé zaučení od stávající asistentky, která se posouvá v rámci firmy.
  • Různorodá práce, prostor pro vlastní návrhy a zlepšování fungování firmy.

Co budeš potřebovat:

  • Angličtinu na běžnou komunikaci s vedením i partnery, znalost polštiny výhodou.
  • Prokazatelné výsledky z předchozí práce, brigád nebo praxe.
  • Výbornou češtinu pro psaní obchodní korespondence.
  • Uživatelskou znalost MS Office a orientaci na sociálních sítích.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Hledám nadšeného srdcaře s ochotou pomáhat, který od prvního okamžiku začne hledat cesty, jak mi ušetřit spoustu času, abych se mohl v klidu věnovat rozvoji, obchodu a řízení firmy.

Těším se tebe a tvou odpověď.

Klikni na tlačítko „Ucházet se o tuto pozici“, ozve se ti personalistka Ivana.