Support & Delivery Engineer L1
O pozici
Pracovní nabídka
Kdo jsme?
Ahoj! Jsme Daktela a v posledních letech jsme se etablovali jako přední inovátoři v oblasti kontaktních center a komunikace s klienty. Jako průkopníci v našem odvětví jsme zavedli komplexní řešení pro správu komunikace, umožňující firmám vést dialog se svými zákazníky přes více kanálů z jedné intuitivní platformy. To jim umožňuje poskytovat výjimečnou zákaznickou podporu. Díky našemu přístupu a technologiím si naše řešení oblíbilo již přes 1200 zákazníků z celé EU (Notino, PPL, Rohlík a další).
Představte si pracovní místo, kde je každý den příležitost k učení, růstu a inovacím. Místo, kde je profesionalita spojena s přátelským duchem, kde je každý názor důležitý a kde má každý příležitost přispět k celkovému úspěchu firmy bez ohledu na svou pozici. Takové je prostředí u nás v Daktele. Připojte se k nám a buďte součástí týmu, který neustále posouvá hranice možného ve světě komunikace.
Co tě u nás čeká?
- technická podpora zákazníků a správa ústředen
- řešení incidentů a požadavků
- analýza, debugging, monitoring, performance tuning
- příprava ústředen a kontaktních center pro nové zákazníky
- technická konzultace se zákazníky, návrhy řešení a jejich implementace
- účast na implementačních a rozvojových zákaznických projektech
Co by ti nemělo chybět?
- chuť učit se nové věci
- zkušenost s IT zákaznickou podporou výhodou
- silná orientace na zákazníka
- obecné povědomí o sítích a síťových protokolech
- zkušenosti s operačním systémem Linux výhodou
- zkušenosti a orientaci v problematice VoIP a SIP výhodou
- zkušenosti s lehkým programováním a znalost problematiky call center výhodou
- dobré komunikační dovednosti, profesionální vystupování
- samostatnost
- angličtina na komunikativní úrovni
Co u nás získáš?
- dvakrát ročně si rozdělujeme odměny podle dosaženého zisku firmy
- nové moderní kanceláře v OC Flóra
- flexibilní pracovní prostředí (Home-office)
- 5 týdnů dovolené
- sick days, příspěvek na obědy, multisport kartu