Investiční referent/referentka - úředník odbor majetku města a útvar investics místem výkonu práce Jirkov
O pozici
Pracovní náplň:
stanovení způsobu realizace investic a průzkum finančních zdrojů,
zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic,
příprava podkladů k výběrovým řízením jednotlivých investičních akcí,
kontrola faktur před likvidací,
zadávání, převzetí a kontrola úplnosti projektové dokumentace.
Na co se můžete těšit:
25 dnů dovolené,
4 dny indispozičního volna,
příspěvek na penzijní připojištění ve výši 700 Kč/měsíc,
ošatné ve výši 6.000 Kč/rok,
příspěvek zaměstnavatele na kartu eBenefity,
stravenky,
vedení bankovního účtu a další výhody u UniCredit Bank,
zvýhodněné různé mobilní tarify i pro členy rodiny,
pružnou pracovní dobu (pevná pracovní doba: Po a St: 8h - 17h, Út, Čt a Pá: 8h - 13h),
jistotu a stabilitu práce.
Platové zařazení:
platové ohodnocení v 9. platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, se zařazením do stupně dle uznatelné praxe. Přiznání osobního příplatku a jeho výše bude stanovena s ohledem na dosavadní zkušenosti a pracovních výsledcích.
Předpoklad pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen pobyt,
dosáhla věku 18 let,
je plně svéprávná,
je bezúhonná,
ovládá český jazyk,
splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Další požadavky:
dosažené vzdělání: minimálně vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, případně vysokoškolské vzdělání.
samostatnost, spolehlivost, přesnost, technické myšlení,
smysl pro zodpovědnost,
rozhodnost, odolnost proti stresu,
aktivnost a výkonnost,
organizační schopnosti, schopnost pracovat samostatně i v týmu,
ochota se dále vzdělávat,
umění jednat s lidmi, dobré komunikační schopnosti,
znalost práce na PC
řidičský průkaz skupiny „B“.
Výhodou bude:
praxe ve veřejné správě,
praxe ve stavební činnosti, investiční výstavbě, projektové činnosti
znalost majetkosprávní agendy, stavebního zákona a územního plánování,
znalost zákona o komunikacích, základní znalost o veřejných zakázkách,
znalost zákona o obcích.
Jak se do výběrového řízení přihlásit a jaké doklady doložit:
Písemná přihláška musí obsahovat:
jméno, příjmení a titul uchazeče,
datum a místo narození uchazeče,
státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče,
druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu.
datum a podpis zájemce,
telefonní spojení,
e-mailové spojení.
K přihlášce se připojí doklady:
životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky je dostačující prostá kopie).
Předpokládaný nástup: 1. 7. 2025 nebo dle dohody
Kam s přihláškou?
Do 21. 5. 2025 - do 12,00 hodin písemnou přihlášku s požadovanými doklady:
1) zaslat prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu Městský úřad Jirkov, nám. Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov. Na obálce uvést „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - Investiční referent/referentka“.
NEBO
2) fyzicky podat v podatelně Městského úřadu Jirkov, nám, Dr. E. Beneše čp. 1, 431 11 Jirkov, Na obálce uvést „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - Investiční referent/referentka“.
NEBO
3) fyzicky vložit do schránky (s označením SCHRÁNKA MĚSTSKÉHO ÚŘADU), která je umístěna v uličce mezi lékárnou a Městským úřadem na oplocení zadního dvora. Na obálce uvést „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - Investiční referent/referentka“.