FINANČNÍ MANAŽER*KA
Digitální a informační agentura
Na vápence 915/14, Praha
Plný
Vysokoškolské
Finance a ekonomika
Čeština
12. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici finanční manažer*ka v Oddělení procesního rozvoje a kvality.
Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!
Co vás čeká:
Projektové a finanční řízení
- koordinace, příprava plánů a realizace projektů;
- tvorba metodických pokynů v oblasti finančního řízení a metodická podpora projektových týmů;
- sledování a vyhodnocování čerpání finančních prostředků u projektů DIA, pravidelný monitoring;
- návrhy rozpočtových výhledů a zdrojů financování projektů;
- zajišťování souladu mezi rozpočtem projektu a právními akty, objednávkami, fakturami;
- účast při interních i externích kontrolách, včetně kontroly způsobilosti výdajů;
- spolupráce s projektovým manažerem projektu při řízení projektu na denní bázi.
Rozpočet a účetnictví
- zpracování návrhů státního rozpočtu z pohledu realizace projektů;
- zajišťování podkladů pro rozpočtová opatření a kontrola rozpočtové skladby v ekonomickém systému;
- kontrola čerpání rozpočtu a zápisů v účetnictví;
- činnosti v oblasti účetnictví a rozpočetnictví projektů.
Finanční kontrola a žádosti o platbu
- příprava žádostí o platbu a finančních částí zpráv o realizaci dle metodických pokynů;
- zajištění podkladů ze mzdové agendy pro žádosti o platbu;
- příprava podkladů k předběžné řídicí kontrole pro příkazce operace;
- součinnost při nárokování prostředků ze státního rozpočtu, včetně alokace a kontroly výstupů projektu po finanční stránce;
- metodický dohled controllingu a auditu ICT.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (nezbytné);
- komunikační a prezentační dovednosti;
- samostatnost, zodpovědnost a týmový duch.
Co vám můžeme nabídnout:
- služební poměr na dobu neurčitou;
- 14. platovou třídu (od 36 240 Kč do 52 930 Kč dle předchozí praxe) s možností osobního příplatku (až 13 000 Kč po zapracování);
- plný úvazek;
- moderní kanceláře v centru Prahy;
- stravenky nebo možnost stravování v objektu;
- příspěvek na penzijní připojištění;
- služební telefon a notebook;
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna (sick days);
- možnost občasné práce z domova;
- nástup od 1. června 2025 nebo dle dohody.
Je to přesně to, co hledáte? Už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis.