Property Manager

Jméno/Firma
Cushman & Wakefield, s.r.o.
Pracoviště
Úzká 488/8, Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
12. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho dynamického týmu správy nemovitostí hledáme novou posilu na pozici Property Manager. Vaší hlavní zodpovědností bude komplexní správa jedné z významných kancelářských budov v centru Brna. Budete úzce spolupracovat s prestižním mezinárodním institucionálním klientem, což Vám přinese skvělou příležitost k profesnímu růstu i dalšímu rozvoji v oboru.

Nabízíme spolupráci na plný úvazek, ale i na zkrácený úvazek.

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za správu svěřené nemovitosti
  • Komunikace s klientem, účast na poradách s klientem
  • Komunikace s nájemci, kontrola plnění podmínek nájemních smluv, vyjednávání o prodlužování/podmínkách nájemních smluv
  • Plánování a hospodaření v rámci stanoveného provozního rozpočtu budovy, pravidelný reporting klientovi,
  • Organizace výběrových řízení dodavatelů služeb a následná kontrola kvality provádění služeb, jejich kontrola a koordinace
  • Zpracování vyúčtování a kalkulace servisních poplatků
  • Pravidelné inspekce a monitoring objektů
  • Příprava rozpočtů, zodpovědnost za jejich dodržování, kontrola nákladů. CAPEX a OPEX
  • Příprava budgetů pro následující období, včetně návrhů investic vlastníkovi objektu
  • Zastupování majitele budov při jednání s orgány státní správy
  • Evidence a kontrola dokumentů objektu v souladu s platnou legislativou

Požadavky:

  • Zkušenost na podobné pozici alespoň 2 roky
  • Znalost práva a legislativy v oblasti správy nemovitostí
  • Prokazatelné technické dovednosti a znalosti v oblasti správy nemovitostí
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Výborná znalost MS office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook)
  • Orientace na detail a analytické dovednosti, samostatnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci
  • Dobrá znalost angličtiny
  • Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), ochota cestovat
  • Zkušenost v mezinárodní společnosti a zkušenosti z oblasti komerčních nemovitostí výhodou

A proč pracovat pro nás?

  • Čeká vás příjemné a moderní pracovní prostředí
  • Práce bude pestrá a dynamická – stanete se součástí sítě více než 100 profesionálů ve správě nemovitostí
  • 25 dní dovolené a 3 dny sick day
  • Zázemí stabilní společnosti s individuálním a lidským přístupem
  • Možnost dalšího vzdělávání v oboru a získávání nových zkušeností
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Služební notebook a mobilní telefon
  • Možnost práce z domova
  • Široká škála firemních benefitů