Property Manager
Cushman & Wakefield, s.r.o.
Úzká 488/8, Brno
Plný, Zkrácený
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Prodej a obchod
12. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho dynamického týmu správy nemovitostí hledáme novou posilu na pozici Property Manager. Vaší hlavní zodpovědností bude komplexní správa jedné z významných kancelářských budov v centru Brna. Budete úzce spolupracovat s prestižním mezinárodním institucionálním klientem, což Vám přinese skvělou příležitost k profesnímu růstu i dalšímu rozvoji v oboru.
Nabízíme spolupráci na plný úvazek, ale i na zkrácený úvazek.
Náplň práce:
- Zodpovědnost za správu svěřené nemovitosti
- Komunikace s klientem, účast na poradách s klientem
- Komunikace s nájemci, kontrola plnění podmínek nájemních smluv, vyjednávání o prodlužování/podmínkách nájemních smluv
- Plánování a hospodaření v rámci stanoveného provozního rozpočtu budovy, pravidelný reporting klientovi,
- Organizace výběrových řízení dodavatelů služeb a následná kontrola kvality provádění služeb, jejich kontrola a koordinace
- Zpracování vyúčtování a kalkulace servisních poplatků
- Pravidelné inspekce a monitoring objektů
- Příprava rozpočtů, zodpovědnost za jejich dodržování, kontrola nákladů. CAPEX a OPEX
- Příprava budgetů pro následující období, včetně návrhů investic vlastníkovi objektu
- Zastupování majitele budov při jednání s orgány státní správy
- Evidence a kontrola dokumentů objektu v souladu s platnou legislativou
Požadavky:
- Zkušenost na podobné pozici alespoň 2 roky
- Znalost práva a legislativy v oblasti správy nemovitostí
- Prokazatelné technické dovednosti a znalosti v oblasti správy nemovitostí
- Výborné komunikační schopnosti
- Výborná znalost MS office (MS Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Orientace na detail a analytické dovednosti, samostatnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci
- Dobrá znalost angličtiny
- Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), ochota cestovat
- Zkušenost v mezinárodní společnosti a zkušenosti z oblasti komerčních nemovitostí výhodou
A proč pracovat pro nás?
- Čeká vás příjemné a moderní pracovní prostředí
- Práce bude pestrá a dynamická – stanete se součástí sítě více než 100 profesionálů ve správě nemovitostí
- 25 dní dovolené a 3 dny sick day
- Zázemí stabilní společnosti s individuálním a lidským přístupem
- Možnost dalšího vzdělávání v oboru a získávání nových zkušeností
- Motivační finanční ohodnocení
- Služební notebook a mobilní telefon
- Možnost práce z domova
- Široká škála firemních benefitů