Asistent/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů mají naši zaměstnanci možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Chceme, aby se staly skutečnými odborníky ve svém oboru.
Co budete na pozici asistenty/ky dělat?
- příjem a expedici korespondence člena rady kraje/uvolněného předsedy výboru nebo komise, vedení agend s tím spojených,
- odbornou přípravu podkladů a materiálů pro jednání člena rady kraje/uvolněného předsedy výboru nebo komise a dle požadavků vedoucího odboru a vedoucí oddělení,
- zajišťování a přípravu podkladů pro jednání orgánů kraje – Rady a Zastupitelstva,
- kontrolu plnění usnesení z jednání orgánů kraje,
- komplexní zajišťování agendy kanceláře člena rady kraje/uvolněného předsedy výboru nebo komise (sjednávání schůzek, služebních cest do regionů, pošta, e-maily, jejich evidence apod.).
Koho hledáme do našeho týmu?
- nového kolegu či kolegyni s vynikající znalostí českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího v mluveném i písemném projevu,
- někoho, kdo má pokročilé znalosti Word, Excel, Outlook a základní znalost PowerPoint,
- zodpovědného, samostatného a organizačně schopného člověka s kultivovaným vystupováním a vysokou profesionalitou, který dokáže samostatně plnit zadané úkoly a také spolupracovat v rámci týmu,
- člověka se zájmem o zvyšování své kvalifikace a odborných znalostí,
- předchozí pracovní zkušenosti na podobné pracovní pozici ve státní správě nejsou podmínkou, ale budou velkou výhodou,
- orientace v zákonech č. 129/2000 Sb., o krajích a č. 128/2000 Sb., o obcích bude taktéž výhodou, ale pokud zatím tyto zákony neznáte, rádi vám je pomůžeme zvládnout.
Co nabízíme?
- zajímavou práci v Odboru kanceláře hejtmanky Středočeského kraje,
- jistotu platu a možnost pravidelného odměňování,
- stabilitu zaměstnání a pracovní poměr převážně na dobu neurčitou,
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
- pružnou pracovní dobu,
- možnost stravování v budově úřadu,
- možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje,
- mentoring,
- benefity pro zaměstnance KÚSK: (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročí, posilovna v budově úřadu, aj.).
Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?
1. Základní tarif může být v rozpětí 23 110 Kč – 33 220 Kč, záleží na Vaší praxi.
2. Osobní ohodnocení může být rozpětí 0 – 33 220 Kč dle Vaší praxe a dosažených výsledků a specializace.
3. Kvartální mimořádné odměny 0 – 45 % z Vašeho výdělku.
Zašlete nám váš strukturovaný životopis a motivační dopis prostřednictvím formuláře (tlačítko Odpovědět) do 12. 6. 2025. Pro více informací k této pracovní pozici můžete kontaktovat paní Marcelu Habrcetlovou, tel. 257 280 229.
Těšíme se na Vás! ????