Asistent/ka

Jméno/Firma
Středočeský kraj
Pracoviště
Zborovská 81/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
13. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?

Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů mají naši zaměstnanci možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Chceme, aby se staly skutečnými odborníky ve svém oboru.

Co budete na pozici asistenty/ky dělat?

  • příjem a expedici korespondence člena rady kraje/uvolněného předsedy výboru nebo komise, vedení agend s tím spojených,
  • odbornou přípravu podkladů a materiálů pro jednání člena rady kraje/uvolněného předsedy výboru nebo komise a dle požadavků vedoucího odboru a vedoucí oddělení,
  • zajišťování a přípravu podkladů pro jednání orgánů kraje – Rady a Zastupitelstva,
  • kontrolu plnění usnesení z jednání orgánů kraje,
  • komplexní zajišťování agendy kanceláře člena rady kraje/uvolněného předsedy výboru nebo komise (sjednávání schůzek, služebních cest do regionů, pošta, e-maily, jejich evidence apod.).

Koho hledáme do našeho týmu?

  • nového kolegu či kolegyni s vynikající znalostí českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího v mluveném i písemném projevu,
  • někoho, kdo má pokročilé znalosti Word, Excel, Outlook a základní znalost PowerPoint,
  • zodpovědného, samostatného a organizačně schopného člověka s kultivovaným vystupováním a vysokou profesionalitou, který dokáže samostatně plnit zadané úkoly a také spolupracovat v rámci týmu,
  • člověka se zájmem o zvyšování své kvalifikace a odborných znalostí,
  • předchozí pracovní zkušenosti na podobné pracovní pozici ve státní správě nejsou podmínkou, ale budou velkou výhodou,
  • orientace v zákonech č. 129/2000 Sb., o krajích a č. 128/2000 Sb., o obcích bude taktéž výhodou, ale pokud zatím tyto zákony neznáte, rádi vám je pomůžeme zvládnout.

Co nabízíme?

  • zajímavou práci v Odboru kanceláře hejtmanky Středočeského kraje,
  • jistotu platu a možnost pravidelného odměňování,
  • stabilitu zaměstnání a pracovní poměr převážně na dobu neurčitou,
  • příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
  • pružnou pracovní dobu,
  • možnost stravování v budově úřadu,
  • možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje,
  • mentoring,
  • benefity pro zaměstnance KÚSK: (25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeteria, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, dary při životních výročí, posilovna v budově úřadu, aj.).

Plat je tvořený několika složkami – jak bude vypadat?

1. Základní tarif může být v rozpětí 23 110 Kč – 33 220 Kč, záleží na Vaší praxi.

2. Osobní ohodnocení může být rozpětí 0 – 33 220 Kč dle Vaší praxe a dosažených výsledků a specializace.

3. Kvartální mimořádné odměny 0 – 45 % z Vašeho výdělku.

Zašlete nám váš strukturovaný životopis a motivační dopis prostřednictvím formuláře (tlačítko Odpovědět) do 12. 6. 2025. Pro více informací k této pracovní pozici můžete kontaktovat paní Marcelu Habrcetlovou, tel. 257 280 229.

Těšíme se na Vás! ????