Key Account Manager

Jméno/Firma
Europ Assistance s.r.o.
Pracoviště
Na Pankráci 1724/129, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
13. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme globálním lídrem v poskytování asistenčních služeb a pojištění, s dlouholetou tradicí na trhu v České republice a na Slovensku. Naším posláním je poskytovat našim klientům prvotřídní a spolehlivé služby, které jim umožní cestovat s klidem a jistotou. V rámci našeho strategického růstu hledáme zkušeného a dynamického obchodníka, který nám pomůže rozšířit naše aktivity v oblasti cestovního pojištění a pojištění proti úpadku cestovních kanceláří.

Hledáme ambiciózního a zkušeného Key Account Managera, který bude hrát klíčovou roli v rozvoji našich obchodních aktivit v sektoru cestovních kanceláří. Tento profesionál bude zodpovědný za identifikaci a získání nových obchodních příležitostí, budování a udržování silných obchodních vztahů, a za prezentaci a prodej našich inovativních produktů cestovního pojištění a pojištění proti úpadku cestovních kanceláří napříč českým a slovenským trhem. Jeho úkolem bude nejen rozšiřovat naše portfolio služeb, ale také přispívat k finančnímu růstu a úspěchu naší společnosti na poli cestovního ruchu.

Klíčové odpovědnosti:

  • Identifikace a oslovování potenciálních klientů: Aktivní vyhledávání a oslovování cestovních kanceláří s cílem rozšířit naši partnerskou základnu.
  • Budování a udržování obchodních vztahů: Vytváření a udržování dlouhodobých a silných vztahů s klíčovými obchodními partnery v sektoru cestovních kanceláří – a to i případně s regionálním přesahem
  • Prezentace a prodej produktů: Profesionální prezentace a prodej našich produktů cestovního pojištění a pojištění proti úpadku CK, přizpůsobených potřebám a očekáváním obchodních partnerů.
  • Analýza trhu: Pravidelná analýza a benchmark trhu, včetně identifikace nových obchodních příležitostí a trendů.
  • Spolupráce s interními týmy: Úzká spolupráce s marketingovým, produktovým týmem, a dále pak s týmem Customer care, včetně spolupráce na vývoji a implementaci efektivních obchodních strategií.
  • Zajištění zákaznické spokojenosti: Zajištění vysoké úrovně partnerské a zákaznické spokojenosti, rychlé a efektivní řešení případných problémů a požadavků klientů.

Požadavky:

  • Zkušenosti: Minimálně 5 let zkušeností v oblasti cestovního pojištění, případně cestovního ruchu na českém a slovenském trhu
  • Obchodní dovednosti: Silné obchodní dovednosti a prokazatelné zkušenosti s nastavováním, a udržováním profitabilních obchodních vztahů.
  • Komunikační schopnosti: Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost efektivně komunikovat s různými úrovněmi managementu, a to jak interně v rámci společnosti/regionu, tak i směrem k obchodním partnerům.
  • Samostatnost a týmová práce: Schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup k řešení problémů.
  • Znalost trhu: Výborná znalost trhu cestovního ruchu v České republice a na Slovensku.

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti se smysluplným předmětem podnikání
  • Skvělý tým
  • Různorodou a zajímavou práci, která má smysl
  • Možnost vlastní seberealizace, vlastní organizace práce
  • 25 dní dovolené, 2 dny zdravotního volna a 1 den na dobrovolnické aktivity
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
  • Celou řadu zajímavých benefitů (Cafetérie, stravenkový paušál, zvýhodněné pojištění, zvýhodněné telefonní tarify, Multisport a mnoho dalšího)



Tak neváhejte a pošlete nám své CV, těšíme se!