Key Account Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme globálním lídrem v poskytování asistenčních služeb a pojištění, s dlouholetou tradicí na trhu v České republice a na Slovensku. Naším posláním je poskytovat našim klientům prvotřídní a spolehlivé služby, které jim umožní cestovat s klidem a jistotou. V rámci našeho strategického růstu hledáme zkušeného a dynamického obchodníka, který nám pomůže rozšířit naše aktivity v oblasti cestovního pojištění a pojištění proti úpadku cestovních kanceláří.
Hledáme ambiciózního a zkušeného Key Account Managera, který bude hrát klíčovou roli v rozvoji našich obchodních aktivit v sektoru cestovních kanceláří. Tento profesionál bude zodpovědný za identifikaci a získání nových obchodních příležitostí, budování a udržování silných obchodních vztahů, a za prezentaci a prodej našich inovativních produktů cestovního pojištění a pojištění proti úpadku cestovních kanceláří napříč českým a slovenským trhem. Jeho úkolem bude nejen rozšiřovat naše portfolio služeb, ale také přispívat k finančnímu růstu a úspěchu naší společnosti na poli cestovního ruchu.
Klíčové odpovědnosti:
- Identifikace a oslovování potenciálních klientů: Aktivní vyhledávání a oslovování cestovních kanceláří s cílem rozšířit naši partnerskou základnu.
- Budování a udržování obchodních vztahů: Vytváření a udržování dlouhodobých a silných vztahů s klíčovými obchodními partnery v sektoru cestovních kanceláří – a to i případně s regionálním přesahem
- Prezentace a prodej produktů: Profesionální prezentace a prodej našich produktů cestovního pojištění a pojištění proti úpadku CK, přizpůsobených potřebám a očekáváním obchodních partnerů.
- Analýza trhu: Pravidelná analýza a benchmark trhu, včetně identifikace nových obchodních příležitostí a trendů.
- Spolupráce s interními týmy: Úzká spolupráce s marketingovým, produktovým týmem, a dále pak s týmem Customer care, včetně spolupráce na vývoji a implementaci efektivních obchodních strategií.
- Zajištění zákaznické spokojenosti: Zajištění vysoké úrovně partnerské a zákaznické spokojenosti, rychlé a efektivní řešení případných problémů a požadavků klientů.
Požadavky:
- Zkušenosti: Minimálně 5 let zkušeností v oblasti cestovního pojištění, případně cestovního ruchu na českém a slovenském trhu
- Obchodní dovednosti: Silné obchodní dovednosti a prokazatelné zkušenosti s nastavováním, a udržováním profitabilních obchodních vztahů.
- Komunikační schopnosti: Výborné komunikační a prezentační dovednosti, schopnost efektivně komunikovat s různými úrovněmi managementu, a to jak interně v rámci společnosti/regionu, tak i směrem k obchodním partnerům.
- Samostatnost a týmová práce: Schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup k řešení problémů.
- Znalost trhu: Výborná znalost trhu cestovního ruchu v České republice a na Slovensku.
Nabízíme:
- Zázemí stabilní nadnárodní společnosti se smysluplným předmětem podnikání
- Skvělý tým
- Různorodou a zajímavou práci, která má smysl
- Možnost vlastní seberealizace, vlastní organizace práce
- 25 dní dovolené, 2 dny zdravotního volna a 1 den na dobrovolnické aktivity
- Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova
- Celou řadu zajímavých benefitů (Cafetérie, stravenkový paušál, zvýhodněné pojištění, zvýhodněné telefonní tarify, Multisport a mnoho dalšího)
Tak neváhejte a pošlete nám své CV, těšíme se!