Vedoucí zákaznického servisu
O pozici
Pracovní nabídka
Vedoucí zákaznického servisu
Naši zákazníci jsou středobodem všeho, co děláme – a právě proto hledáme energického a empatického parťáka na pozici Vedoucí zákaznického servisu, který povede náš zákaznický servis a pomůže nám ho posunout zase o kus dál. Máte zkušenosti s vedením týmu, umíte si udržet přehled i ve víru každodenní komunikace a věříte, že kvalitní služby zákaznického servis je základem úspěchu? Pak hledáme nejspíše právě Vás. Pojďte s námi změnit pohled na online nákup nábytku. Z nutnosti na zážitek, ze stresu na bezstarostnost.
Jak bude vypadat Váš den
- Kompletní vedení zákaznické servisu a jeho neustálé zlepšování.
- Vaším úkolem bude také nastavování procesů a zlepšování těch stávajících.
- Dostanete velký prostor pro vlastní nápady i výdělek – obchodní duch se u nás neztratí.
- U nás se nejedná o aktivní prodej, ale o profesionální podporu našich stávajících zákazníků. Hledáme cesty a inovativní řešení, jak být zákazníkům blíže.
- Vedení, motivace a rozvoj týmu finančního oddělení, který má 10 členů.
- Nemine Vás spolupráce a komunikace s týmy napříč společností a možnost ovlivnit reálnou podobu zákaznického servisu.
Jak si Vás představujeme
- Praxi v zákaznickém servisu nebo na obdobné pozici.
- Máte obchodního ducha a nebojíte se přemýšlet v souvislostech.
- Vnímáte zákazníka jako partnera a víte, že klíčem je spolehlivá podpora, ne tlak na prodej.
- Zkušenosti s vedením týmu, přirozená autorita, nadšení zaměstnance vést a motivovat.
- Máte silné analytické myšlení, smysl pro detail a umíte převzít odpovědnost.
- Jste komunikativní, otevření a přímí – nebojíte se postavit si za svým názorem.
Na co se u nás můžete těšit
- Prostor pro rozvoj a využití schopností.
- Moderní pracovní prostředí s chill zónami.
- Stanete se součástí dynamického prostředí e-commerce, kde pokrok nezastavíme.
- Pokud Vás zaujme něco z naší nabídky produktů, dostanete 20% slevu.
- Stravenkový paušál - 100 Kč/ den
- Motivující finanční ohodnocení
- 4 týdny dovolené, 5 dní sickdays, teambuildingové akce.
- Benefity jako parkování zdarma, dárky k významným životním příležitostem nebo neustálý přísun kávy jsou samozřejmostí.
Proč Expedo
Expedo mění svět online nákupu nábytku. Naší misí je, aby každý zákazník měl co nejlepší zážitek z online nákupu nábytku. Expedo není jen obyčejný prodejce nábytku, Expedo je především záruka bezstarostného nákupu. Děláme maximum pro to, abyste mohli svůj čas trávit s rodinou nebo tím co Vás baví. Vše ostatní již zařídíme my.
Jak probíhá pracovní rozhovor
Jelikož si ceníme našeho i Vašeho času probíhá celý výběr nových kolegů rychle. Setkáte se s Vaším potenciálním vedoucím, proberete vše podstatné o práci v Expedu a pracovním místě. Sladíme naše a Vaše požadavky a očekávání a do pár dnů víte, zda se stanete novým Expeďákem. Tak neváhejte a pošlete nám Váš životopis. Budeme se těšit.