Vedoucí oddělení metodiky péče o klienty
O pozici
Pracovní nabídka
Máte zkušenosti z oblasti řízení lidí a v v oblasti péče o klienty? Vynikající organizační a komunikační schopnosti považujete za svou přednost? Hledáte smysluplnou práci s přímým dopadem na širokou veřejnost? Pro nově vzniklé oddělení metodiky péče o klienty hledáme Vedoucího/ vedoucí, který/á hledá dlouhodobou spolupráci a nebojí se nových výzev.
Máte tah na branku? Nabídka Vás zaujala, ale bojíte se, zda svou novou roli u nás zvládnete?
Není se čeho obávat, zaškolení a pomoc zorientovat se v prostředí státní správy je pro nás samozřejmostí! Bez zkušeností z oblasti personálního řízení a péče o klienty se však u nás neobejdete.
Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ a pojďte se s námi podílet na chodu jedné z největších organizací v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!
Co budete na této pozici dělat
- Řízení příslušného oddělení, včetně kontroly včasnosti a správnosti vyřizované agendy;
- Tvorba celostátní koncepce péče o klienty, nastavení standardizovaných procesů pro komunikaci a práci s klienty, zpracování a pravidelná aktualizace komplexního programu péče o klienty (obsahujícího zejména kodex a standardy chování a komunikace s klienty);
- Metodická koordinace jednotnosti v komunikaci s klienty a poskytovaných službách napříč ČSSZ (včetně ÚSSZ a IPZS), zpracování metodických materiálů, návodů a příruček pro efektivní práci
s klienty. Poskytování podpory a konzultací zaměstnancům při aplikaci metodiky v praxi a osvojování
si standardů a postupů při komunikaci s klienty; - Navrhování individuálních přístupů ke specifickým skupinám klientů;
- Zajišťování a organizace pravidelných tematických školení pro zlepšení odborných komunikačních a technických dovedností;
- Vyhodnocování spokojenosti klientů a jejich potřeb a navrhování opatření ke zlepšení; zpracování analýzy hodnocení kvality péče o klienty;
- Zavádění nových trendů, komunikačních nástrojů a technologií podporujících efektivní péči o klienty (např. CRM systémy, chatboty);
- Spolupráce při přípravě uspořádání interiéru v klientských centrech a nastavení organizace práce v těchto centrech.
Co od Vás potřebujeme
- Alespoň vysokoškolské vzdělání (Ing./Mgr.),
- Velmi dobrou orientaci v problematice klientského servisu včetně komunikačních nástrojů a technologií podporující efektivní péči o klienty;
- Zkušenosti z oblasti personálního řízení;
- Vynikající komunikační a organizační schopnosti;
- Zkušenosti s lektorskou činností;
- Velmi dobrou znalost práce na PC (převážně MS Office) a povědomí o nových trendech v oblasti využívání umělé inteligence;
- Spolehlivost a schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Výhodou
- Orientace v oblasti sociálního pojištění.
Co vám můžeme nabídnout
- Smysluplnou práci u stabilního zaměstnavatele,
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu,
- Služební poměr na dobu neurčitou;
- Platové zařazení ve 14. platové třídě podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., v platném znění (36 240 Kč - 52 930 Kč) + příplatek za vedení;
- Přes 7 týdnů placeného volna ročně (25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna/sick days, 5 dnů studijního volna, 1 den k zařízení osobních záležitostí a další);
- Pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem (pevná pracovní doba Po – St: 9-14h, Čt: 9-12h);
- Možnost ubytování;
- Příspěvek na penzijní spoření;
- MultiSport karta;
- Příspěvek na stravování.