office manager/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Líbilo by se Vám pracovat v neziskovém sektoru a pomáhat tak dobré věci? Těší Vás vnášet do věci pořádek, víte si rady s administrativou, máte organizační talent a ani ve stresu nepropadáte panice? Pak naše obecně prospěšná společnost hledá právě Vás!
Vaše pracovní náplň bude následující: fakturace a drobné účetnictví, zajišťování chodu kanceláře (drobné nákupy,evidence majetku,evidence docházky,vedení archivu,zajišťování občerstvení,klíčů,vizitek apod.), administrativní práce (vyřizování korespondence a teelfonátů, tvorba zápisů z porad, dohled nad předáváním výkazů práce, vedení knihy jízd), spolupráce při vedení personální agendy, spolupráce s ředitelkou, spolupráce při sepisování žádosti o granty a dotace i při jejich konečném vyúčtování, organizování akcí pro Polovinu nebe, organizace vzdělávání zaměstnanců.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Zkušenost na obdobné pozici, časovou flexibilitu, smysl pro týmovou práci, dobrou znalost práce na PC (MS Office), aktivní a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům, samostatnost, pečlivost a spolehlivost, alespoň středoškolské vzdělání ukončené maturitou.
Co vám můžeme nabídnout
Práci na HPP, zajímavou různorodou práci, zázemí úspěšné sociální organizace s pracovištěm u stanice metra "C".
Nástup dohodou (nejlépe co nejdříve ), práce je vhodná i pro maminky po mateřské dovolené, aktivní ženy či muže v důchodu.... Váš věk nehraje roli.
Platové ohodnocení v rozmezí 32000 Kč až 40000 Kč dle kvality a pečlivosti při výkonu práce a zodpovědnosti při plnění úkolů.