KONZULTANT/KA pro ERP systém
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost SEMACO má výhradní zastoupení na prodej a podporu ERP systému WORKPLAN, určený pro zakázkovou výrobu. Pro naše zákazníky realizujeme specifické požadavky za účelem zefektivnění interních firemních procesů. Již více než 25 let jsme stabilní společností na českém a slovenském trhu.
Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici Konzultant pro ERP systém.
Výhodou pro Vás bude znalost ERP systémů či celofiremních podnikových procesů, ale nemusíte mít strach, do této problematiky Vás rádi uvedeme a zaučíme.
Uvedená pozice je určena pro kandidáty z celé ČR
Upřednostněné regiony: Liberecký kraj a Plzeňský kraj
Uvedená pozice je vhodná také pro absolventy technicky zaměřených oborů.
Co budete primárně dělat?
- Poskytovat technickou podporu zákazníkům v rámci implementace, konfigurace a udržování ERP systému WORKPLAN
- Diagnostikovat a řešit technické problémy spojené s nasazením a provozem ERP systému
- Školit a implementovat ERP systém u nových zákazníků.
- Spolupracovat s týmem dodavatele na identifikaci a opravě softwarových chyb
- Sledovat a aktualizovat znalosti týkající se nových verzí a funkcí systému
Jak si vás představujeme …
- Jste technický a logicky uvažující typ
- Základy databází MySQL výhodou
- Komunikujete slovem i písmem v anglickém jazyce (znalost anglického jazyka vám usnadní komunikaci s technickou podporou našich dodavatelů)
- Vašimi vlastnostmi jsou spolehlivost, samostatnost a důslednost
- Baví vás komunikovat s lidmi, hledat řešení a dotahovat věci do konce.
- Máte kreativní myšlení, přemýšlíte, jak věci fungují a proč
- Rád/a se učíte novým věcem
- Jste aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B)
Výhodou pro váš úspěch je…
- Strojírenské, technické, nebo IT vzdělání
- Znalost problematiky obchodní procesů (poptávka – nabídka – objednávka – realizace – fakturace)
Co vám za to nabídneme?
- Osobní přístup
- Zajímavou a velmi dobře ohodnocenou práci v oblasti strojírenství, kde každý den je jiný
- Možnost budovat svoji kariéru a realizovat nové nápady
- U nás máte dveře pro vlastní iniciativu a realizaci nových nápadů otevřené
- Flexibilní pracovní dobu s možností Home Office
- Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a pružnou pracovní dobu
- Proškolíme vás z našich produktů a pokud umíte jazyk, můžete absolvovat i školení u našich dodavatelů v zahraničí
- Příspěvek na penzijní/životní pojištění
- Notebook, telefon
- V práci budete potkávat optimisty, jsme fajn pohodový kolektiv
Typ pracovního poměru: HPP
Nástup: ihned, dle domluvy
Mzda: nadprůměrná základní mzda + % podíl z obratu (30.000 - 50.000 Kč)
Těšíme se na váš životopis. Pečlivě pročítáme každou reakci a všem odpovídáme. Napište nám.
Kontaktní osoba: Bc. Martina Pastuchová, +420 737 283 742