Právník v oddělení Evropského spotřebitelského centra (ESC) pracoviště Praha
O pozici
Na služebním místě je vykonávána státní služba (dále jen „služba”) v oboru služby: 35 - Ochrana spotřebitele a trhu
Místo výkonu služby: Praha
Služební poměr na dobu: neurčitou
Předpokládaný nástup do služby na služebním místě: červen 2025
Délka stanovené týdenní služební doby: 40 hodin
Hlavní náplň činnosti na služebním místě:
a) asistence spotřebitelům při podávání jejich žádostí o mimosoudní řešení sporů,
b) podávání informací a rad spotřebitelům o jejich spotřebitelských právech v rámci EU,
c) zajišťování součinnosti a poskytování požadovaných informací Evropské komisi,
d) spolupráce na projektech a další činnosti Evropského spotřebitelského centra,
e) administrativní a IT činnost spojená s plněním ostatních úkolů.
Údaje o složkách platu:
Zveřejnění údajů na www.coi.cz o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno do 12. platové třídy.
Služební úřad poskytuje následující benefity:
• pružná služební doba,
• možnost částečného výkonu služby na home office,
• dovolená 5 týdnů,
• indispoziční volno 5 dnů,
• stravenky v hodnotě 130 Kč, zaměstnanec platí 10 Kč (multifunkční karta Multibenefit, poskytovatel společnost PLUXEE ČR a.s.),
• příspěvek z FKSP formou osobního konta zaměstnance,
• peněžité dary k pracovním a životním jubileím, k odchodu do důchodu a za mimořádnou aktivitu,
• 1 den volna k zajištění osobních záležitostí,
• 5 dnů studijního volna k individuálním studijním účelům.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádostí o zařazení na služební místo podané ve lhůtě do 19. května 2025, tj. v této lhůtě:
a) doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2),
b) podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
c) podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu (podatelna@coi.gov.cz), nebo
d) podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (x7cab34).
e) Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Č.j. ČOI 63553/25/O100 Výběrové řízení na služební místo právník v oddělení ESC v České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát (ID 1.140.03)“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:
a) je státním občanem České republiky1, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru2 [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
b) dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
c) je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě]3,
d) je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě]4,
e) dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona o státní službě] tj. bakalářský studijní program / magisterský studijní program5,
f) má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě]6,
g) má potřebnou znalost českého jazyka, není-li státním občanem České republiky.
Další povinné přílohy k žádosti:
a) Strukturovaný profesní životopis (údaje o své dosavadní praxi dle skutečnosti), nedoložení je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.
b) Žádost o přijetí do služebního poměru/zařazení na služební místo naleznete zde.