Asset Manager

Jméno/Firma
Accolade, s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 394/17, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
19. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme investiční společnost, která investuje do výstavby moderních industriálních parků, které jsou domovem pro světové značky z oblasti e-commerce, automotive a production ???? Skupina Accolade vytváří nové obzory nejen v oblasti Real Estate, ale také v udržitelnosti k životnímu prostředí. ???? Naše portfolio již zahrnuje moderní industriální parky v klíčových oblastech v České republice, Polsku, Německu, Nizozemí, na Slovensku a ve Španělsku. ????  
 
Tým Asset Managementu se stará o dokončené a postavené haly, ve kterých jsou již nájemci. Úkolem týmu je udržování a zvyšování hodnoty nemovitostního portfolia a právě teď mezi sebe hledáme parťáka/parťačku, na pozici Asset Managera, který/á nám s tím pomůže!

Co bude součástí tvé role?

  • Plánovat a realizovat strategii svěřeného portfolia projektů.
  • Aktivně se starat o svěřené projekty.
  • Koordinovat projekty spojené se správou majetku.
  • Zajišťovat hladkou spolupráci s externími poskytovateli služeb.
  • Připravovat, kontrolovat a pravidelně aktualizovat roční rozpočty.
  • Provádět pravidelné analýzy a kontroly stavu majetku.
  • Budovat a udržovat dobré vztahy s nájemci i dodavateli.
  • Připravovat reporty a zprávy o výkonnosti portfolia.
  • Spolupracovat a podporovat kolegy při leasingových, oceňovacích a technických procesech.

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít?

  • Máš předchozí zkušenosti na trhu komerčních nemovitostí.
  • Výhodou, nikoliv podmínkou, je vzdělání v oboru stavebnictví.
  • Mluvíš plynule česky i anglicky a máš dobré komunikační schopnosti.
  • Orientuješ se na realitnímu trhu.
  • Umíš pracovat s nástroji MS Office.
  • Jsi spolehlivý/á a dokážeš si stát za svým rozhodnutím.

Co ti můžeme nabídnout na oplátku?

  • Budeš pracovat na zajímavých mezinárodních projektech, při kterých budeš v přímém kontaktu s byznysovými lidmi.
  • Získáš stabilní práci a zodpovědnost za svou agendu a díky dynamickému prostředí a silnému leadershipu se budeš moci posouvat a rozvíjet profesně i osobně dál.
  • Nabízíme jazykové kurzy, školení na soft skills i hard skills nebo možnost účastnit se různých konferencí.
  • Pracovat budeš v příjemném kolektivu. Naše firemní kultura je přátelská a od prvního dne si všichni tykáme. V rámci roku pak pořádáme různé firemní akce a teambuildingy, abychom se navzájem lépe poznali.
  • K dispozici budeš mít také 25 dní dovolené, 2 sick days a možnost home office 1x v týdnu.
  • Pro práci dostaneš také laptop a mobilní telefon s vybraným tarifem.
  • Aby sis mohl/a dojít během dne na oběd, poskytujeme také stravenkovou kartu v hodnotě 120 Kč za každý odpracovaný den.
  • Pokud by ses v rámci pracovního dne chtěl/a odreagovat, dochází k nám masér, nebo si můžeš s kolegy zahrát ping pong nebo stolní fotbal.
  • Pro sportovce pak máme i Multisport kartu.