ZKUŠENÝ PROJEKTOVÝ KOORDINÁTOR / PROJEKTOVÝ MANAŽER
O pozici
Hledáte novou práci a máte zkušenosti minimálně 5 let v oblasti realizace a vybavování interiérů, orientujete se ve výkresové dokumentaci a máte základy stavebnictví ? Rádi byste uplatnili své organizační a manažerské schopnosti ? Baví vás komunikace s lidmi, jste rádi svým pánem a umíte si (i druhým) pohlídat termíny? Pokud jste si na vše odpověděli ano, tak budete náš člověk! V tuhle chvíli nabízíme volnou židli do naší firmy zabývající se navrhováním interiérů.
A proč byste měli chtít vy nás?
Jsme Virtuální bydlení designový ateliér Jany Hejdy Szonowské . Naše organizační struktura není nijak složitá a nejsme korporát. Věci řešíme přímo a narovinu, a naši kolegové jsou našimi parťáky.
Firemní kultura je zde velmi přátelská. na lidech nám záleží
Co vám nabízíme?
Sedíme téměř v centru, na Karlově náměstí.
Nabízíme firemní notebook, telefon a práci na IČO ve formě domluveného hybridu (kombinace home office a onsite).
Příspěvek na Multisport kartu.
Fixní odměnu na základě odvedené práce + % podíl z realizovaného projektu.
Jaká bude vaše náplň práce?
Povedete projekty od první schůzky sklienty přes fázi dokončeného návrhu až po jeho realizaci a po celou dobu budete s klienty v kontaktu.
Budete tvořit a aktualizovat harmonogramy realizací a koordinovat řemesla, aby vše šlo jak po másle.
Sestavíte tým jednotlivých dodavatelů a řemeslníků, budete dohlížet na jednotlivá řemesla a kvalitu odvedené práce.
Budete jezdit na kontrolní dny
Budete nakupovat vybavení jak on-line, tak v obchodech, a budete zajištovat jejich doručení a následnou kontrolu , jestli je vše v pořádku a odpovídající kvalitě.
Postaráte se o administrativu i finance jednotlivých projektů.
Co od vás potřebujeme?
kušenosti v oboru , a to minimálně 5 let v oblasti projektového řízení v interiérovém designu.
Znalosti výkresové dokumentace a základy stavebnictví.
Znalosti v oboru interiérového designu, estetické cítění a smysl pro detail.
Spolehlivost a schopnost pracovat v týmu i samostatně.
Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti.
Časovou flexibilitu - naši práci flexibilně přizpůsobujeme okolnostem.
Řidičský průkaz - aktivní/ostřílený řidič, protože budete neustále jezdit po Praze a okolí.
ODOLNOST vůči stresu, kdy problém pro vás není překážka, ale odrazový můstek pro hledání nových řešení.
A dobrý žaludek pro různou kvalitu kávy na cestách za klienty.
Poznáváte se? Pokud ano, moc se těšíme, až vás poznáme! Pošlete nám svůj životopis, pár vět o tom, proč chcete právě k nám, reference, nebo cokoli jiného, co by se nám mohlo líbit. Že se nepoznáváte? Nevadí, třeba je ve vašem okolí někdo, kdo by se k nám mohl hodit. Můžete náš inzerát sdílet dál.
Kontaktní osoba: Monika Lenner, info@virtualnibydleni.cz , 734 610 304
Sedíme defacto v centru Prahy, na Karlově náměstí
Nabízíme firemní notebook, telefon a práci na IČO ve formě domluveného hybridu (část práce doma a část inhouse)
Příspěvek na Multisport kartu
Zaškolení v programech CAD Decor PRO
Dejte nám o sobě vědět
jana@virtualnibydleni.cz
+420 733 318 901