Specialisty zákaznického servisu pro sociální sítě a příchozí linku

Jméno/Firma
Alza.cz
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
19. 5. 2025

O pozici

  • Praha

  • Plný úvazek

  • Péče o zákazníky

Jde nám o jediné a přitom to nejdůležitější - spokojené zákazníky. Děláme pro ně vše, co je v našich silách.

Hledáme do našeho týmu energického kolegu/kolegyni na pozici Specialisty zákaznického servisu pro sociální sítě a příchozí linku.

Pokud tě baví komunikace se zákazníky, máš přehled v oblasti sociálních médií a jsi schopný/á rychle a efektivně reagovat na zákaznické dotazy, tato pozice je určená právě pro tebe!

Hlavní náplň práce:

  • Sledování a odpovídání na zákaznické dotazy a komentáře na různých sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn apod.) a recenzních serverech (Heuréka, Zboží apod.)

  • Aktivní práce se sociálními sítěmi

  • Poskytování vysoce kvalitních a profesionálních odpovědí na zákaznické dotazy a řešení problémů našich zákazníků.

  • Vytváření a udržování pozitivního vztahu s našimi zákazníky prostřednictvím sociálních médií a online komunikace.

  • Sledování trendů a změn v zákaznických preferencích a informování kolegů o relevantních zjištěních.

  • Spolupráce s interními týmy (marketing, produktový tým, oddělení zákaznické podpory) na poskytování co nejrelevantnějších odpovědí našim zákazníkům.

  • Zajištění co nejkvalitnějšího zákaznického servisu na sociálních sítích i prostřednictvím aktivního telefonického kontaktování zákazníka.

  • V případě potřeby také pomoc při zpracování příchozích telefonních hovorů od zákazníků a řešení jejich požadavků.

Požadujeme:

  • Silné komunikační dovednosti

  • Schopnost efektivního vyjádření se v písemné formě, důraz na správnou gramatiku a pravopis

  • Schopnost rychlého a přesného vyhledávání informací a poskytování relevantních odpovědí

  • Flexibilitu a schopnost pracovat v dynamickém e-commerce prostředí

  • Zkušenosti s prací na pozici specialisty zákaznického servisu, ideálně se zaměřením na sociální sítě výhodou

  • Výhodou je také znalost anglického jazyka

Pracovní doba:

  • 12h směny v režimu krátkého/dlouhého týdne. Pro ty nejlepší je zde také možnost pracovat do budoucna z domu 7 dní v měsíci .

Co ti za to nabídneme:

  • Nabídneme Ti skvělé benefity. Nákup na Alza.cz výhodněji díky zaměstnaneckým slevám , které můžeš čerpat už od prvního dne v práci.

  • Dále stravenky na dobrý oběd v hodnotě 137Kč.

  • Po zkušební době ti Každý měsíc Ti přistane bonus na kartě Benefit plus 500 Kč, za něj pak můžeš do kina, nakoupíš si v lékárně, nebo můžeš příspěvek využít na dovolenou či penzijní připojištění.

  • Baví tě sport a jiné aktivity? Tak pro Tebe máme částečně dotovanou Multisport kartu pro Tvoje zdravé tělo a ducha - a to i pro Tvého rodinného příslušníka, či partnera, partnerku.

  • ŠÉFA, který ti bude vždy oporou - jak profesní, tak lidskou.

  • Stabilitu - i přes všechno světové dění máme obraty a práce je tu víc než dost, vážně.

  • Dynamické prostředí - Alza.cz se neustále mění, roste a s tím jsou spojené procesy a přesahy, které během působení s námi nasbíráš.

  • Potkáš zde úžasný tým, který Ti bude vždy oporou!

Místo výkonu práce: Praha

Termín nástupu: ihned

Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?

Jako první se Ti ozve náš HR specialista po telefonu.

Následně po vzájemné domluvě si Tě pozveme na pohovor.