Administrativní pracovník/ce
O pozici
Pracovní nabídka
Nabízíme pozici administrativního pracovníka v dynamicky rozvíjející se firmě s progresivní budoucností. Čeká Vás práce v malém, výkonném týmu s možností profesního postupu.
Co Vás čeká:
- administrativní činnost
- administrativní správa společností
- příprava právních dokumentů podle vzorů
- práce v informačních systémech
- komunikace s úřady
- správa datových schránek
- zakládání listin
- další administrativní úkony dle provozních potřeb
Co od Vás očekáváme:
- VŠ vzdělání, min Bc.
- dobrá znalost českého jazyka
- uživatelská znalost MS Office
- samostatnost, proaktivita, a především nadšení pro učení se novým věcem
- předchozí praxe není podmínkou
- ŘP skupiny B výhodou
Výhodou je:
- praktická zkušenost v oblasti obchodních, finančních nebo realitních společností
- praxe v asistentské činnosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP v rozvíjející se firmě s vysokou mírou stability
- možnost odborného i kariérního růstu
- laskavé a podporující vedení
- týmová podpora a kooperace
- pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
- smysluplné firemní benefity (dovolená 25 dní, příspěvek na stravování, firemní telefon)
Nástup ihned (příp. dle dohody)