OBLASTNÍ VEDOUCÍ SERVISU - Praha

Jméno/Firma
Schindler CZ, a.s.
Pracoviště
Walterovo náměstí 329/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Technika, elektrotechnika a energetika
Vytvořeno
19. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co vás čeká?

Vedení týmu cca 10 servisních techniků:

  • metodické vedení a kontrola činnosti servisních techniků v rámci dané oblasti - jde především o kvalitu práce, efektivitu a spokojenost zákazníků
  • odpovědnost za dosažení nejlepších klíčových výkonnostních parametrů KPI (Key performance indicators) na svěřeném portfoliu
  • řešení provedení jednotlivých oprav, organizace kapacity, materiálu, předání zákazníkovi
  • odpovědnost za dodržování bezpečnostních pravidel

Prodej oprav:

  • vyhledávání příležitostí k provedení oprav výtahů, spolupráce se servisními techniky a zpracování nálezů na opravu
  • příprava nabídek na opravy nebo spolupráce s týmem podpory oprav, který se o přípravu nabídky postará
  • nabídka a komunikace provedení oprav směrem k zákazníkovi, uzavírání kontraktů
  • příprava podkladů pro fakturaci, spolupráce při řešení pohledávek
  • zodpovědnost za odstranění reklamovaných vad

Zákazníci:

  • pravidelný kontakt se zákazníky ve svěřené oblasti, řešení jejich požadavků a připomínek
  • zodpovědnost za spokojenost zákazníků
  • podpora obchodních aktivit při rozšiřování, udržení a ochraně portfolia, předávání informací o možných potenciálních přírůstcích do portfolia

Administrativní činnost:

  • úzká spolupráce s kolegy a kolegyněmi na back office podpoře
  • zodpovědnost za práci s daty v rámci svojí činnosti, za jejich správnost, včasné předání / vložení do systému

Co je na této pozici potřeba?

  • zkušenosti s vedením menšího týmu a případně i obchodní činností, ideálně v oblasti servisu technických zařízení
  • organizační a analytické schopnosti
  • komunikační a prodejní dovednosti
  • pokročilá uživatelská znalost práce na počítači
  • alespoň částečná znalost angličtiny

Co nabízíme my?

  • perspektivní a stabilní zaměstnání ve společnosti, která je ve svém oboru lídrem na trhu v Čechách i ve světě
  • 5 dní osobního volna nad rámec zákonné dovolené + 3 sick days
  • příspěvky na stravování a penzijní připojištění
  • příspěvek na vstup do sportovních a relaxačních zařízení
  • benefitní cafetérii s ročním budgetem přes 26.000,- Kč
  • mobilní telefon iPhone, notebook, auto i k soukromým účelům
  • další vzdělávání a možnosti profesního i kariérního růstu
  • odměny při pracovním výročí, narození dítěte, za doporučení nového kolegy a další
  • příjemné prostředí kanceláří ve Waltrovce přímo na metru B
  • kávu na pracovišti zdarma :)

Pokud jsme Vás touto nabídku zaujali, pošlete nám, prosím, svůj životopis. Do 2 týdnů Vám dáme vědět, jaký bude další postup.

Těšíme se na Vás!