OBLASTNÍ VEDOUCÍ SERVISU - Praha
Schindler CZ, a.s.
Walterovo náměstí 329/3, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Technika, elektrotechnika a energetika
19. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká?
Vedení týmu cca 10 servisních techniků:
- metodické vedení a kontrola činnosti servisních techniků v rámci dané oblasti - jde především o kvalitu práce, efektivitu a spokojenost zákazníků
- odpovědnost za dosažení nejlepších klíčových výkonnostních parametrů KPI (Key performance indicators) na svěřeném portfoliu
- řešení provedení jednotlivých oprav, organizace kapacity, materiálu, předání zákazníkovi
- odpovědnost za dodržování bezpečnostních pravidel
Prodej oprav:
- vyhledávání příležitostí k provedení oprav výtahů, spolupráce se servisními techniky a zpracování nálezů na opravu
- příprava nabídek na opravy nebo spolupráce s týmem podpory oprav, který se o přípravu nabídky postará
- nabídka a komunikace provedení oprav směrem k zákazníkovi, uzavírání kontraktů
- příprava podkladů pro fakturaci, spolupráce při řešení pohledávek
- zodpovědnost za odstranění reklamovaných vad
Zákazníci:
- pravidelný kontakt se zákazníky ve svěřené oblasti, řešení jejich požadavků a připomínek
- zodpovědnost za spokojenost zákazníků
- podpora obchodních aktivit při rozšiřování, udržení a ochraně portfolia, předávání informací o možných potenciálních přírůstcích do portfolia
Administrativní činnost:
- úzká spolupráce s kolegy a kolegyněmi na back office podpoře
- zodpovědnost za práci s daty v rámci svojí činnosti, za jejich správnost, včasné předání / vložení do systému
Co je na této pozici potřeba?
- zkušenosti s vedením menšího týmu a případně i obchodní činností, ideálně v oblasti servisu technických zařízení
- organizační a analytické schopnosti
- komunikační a prodejní dovednosti
- pokročilá uživatelská znalost práce na počítači
- alespoň částečná znalost angličtiny
Co nabízíme my?
- perspektivní a stabilní zaměstnání ve společnosti, která je ve svém oboru lídrem na trhu v Čechách i ve světě
- 5 dní osobního volna nad rámec zákonné dovolené + 3 sick days
- příspěvky na stravování a penzijní připojištění
- příspěvek na vstup do sportovních a relaxačních zařízení
- benefitní cafetérii s ročním budgetem přes 26.000,- Kč
- mobilní telefon iPhone, notebook, auto i k soukromým účelům
- další vzdělávání a možnosti profesního i kariérního růstu
- odměny při pracovním výročí, narození dítěte, za doporučení nového kolegy a další
- příjemné prostředí kanceláří ve Waltrovce přímo na metru B
- kávu na pracovišti zdarma :)
Pokud jsme Vás touto nabídku zaujali, pošlete nám, prosím, svůj životopis. Do 2 týdnů Vám dáme vědět, jaký bude další postup.
Těšíme se na Vás!