Pracovník pro zpracování vratek (Returns Administrator)

Jméno/Firma
Workintense Personální Agentura s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
19. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho rostoucího týmu hledáme Returns Administratora. Tato pozice je skvělou příležitostí pro ty, kteří chtějí začít nebo rozvíjet svou kariéru v oblasti logistiky a správy vratek. Kompletní zaškolení bude zajištěno naším klientem.

Náplň práce:

  • Asistovat a podporovat Vedoucího oddělení vratek při jeho každodenních úkolech.
  • Koordinace vratek se skladem, techniky, obchodním a zákaznickým oddělením
  • Vykonávání činností spojených s vratkami ve skladu
  • Zajištění přesnosti, kvality a správné dokumentace všech procesů
  • Dodržování všech požadavků týkajících se bezpečnostního oblečení a OOPP
  • Plnění úkolů dle definovaných postupů v oddělení vratek včas a dle priorit
  • Práce podle nastavených interních procesů

Požadavky:

  • Schopnost pracovat samostatně a zodpovědně
  • Profesionální komunikace s interními i externími zákazníky za účelem získání potřebných informací
  • Znalost německého nebo anglického jazyka (preferována je němčina)
  • Dobrá uživatelská znalost práce na PC, schopnost pracovat s MS Office (zejména Excel) a interními systémy.
  • Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou – proběhne kompletní školení

Další informace:

  • Účast na týdenním školení v Nizozemsku je povinná
  • V úvodní fázi projektu (červen, červenec, srpen) se předpokládá ranní směna pro všechny zaměstnance – přesný čas začátku bude upřesněn dle potřeb projektu a zúčastněných stran
  • Po zahájení expedice zboží bude zaveden dvousměnný provoz:
  • Ranní směna: 06:00–14:00
  • Odpolední směna: 14:00–22:00
  • Směny o víkendech budou rotovat – konkrétní rozpis bude brzy upřesněn