Pracovník pro zpracování vratek (Returns Administrator)
Workintense Personální Agentura s.r.o.
Česká republika
Plný
Bez maturity
Němčina
Doprava , logistika a zásobování
19. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho rostoucího týmu hledáme Returns Administratora. Tato pozice je skvělou příležitostí pro ty, kteří chtějí začít nebo rozvíjet svou kariéru v oblasti logistiky a správy vratek. Kompletní zaškolení bude zajištěno naším klientem.
Náplň práce:
- Asistovat a podporovat Vedoucího oddělení vratek při jeho každodenních úkolech.
- Koordinace vratek se skladem, techniky, obchodním a zákaznickým oddělením
- Vykonávání činností spojených s vratkami ve skladu
- Zajištění přesnosti, kvality a správné dokumentace všech procesů
- Dodržování všech požadavků týkajících se bezpečnostního oblečení a OOPP
- Plnění úkolů dle definovaných postupů v oddělení vratek včas a dle priorit
- Práce podle nastavených interních procesů
Požadavky:
- Schopnost pracovat samostatně a zodpovědně
- Profesionální komunikace s interními i externími zákazníky za účelem získání potřebných informací
- Znalost německého nebo anglického jazyka (preferována je němčina)
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC, schopnost pracovat s MS Office (zejména Excel) a interními systémy.
- Předchozí zkušenosti nejsou podmínkou – proběhne kompletní školení
Další informace:
- Účast na týdenním školení v Nizozemsku je povinná
- V úvodní fázi projektu (červen, červenec, srpen) se předpokládá ranní směna pro všechny zaměstnance – přesný čas začátku bude upřesněn dle potřeb projektu a zúčastněných stran
- Po zahájení expedice zboží bude zaveden dvousměnný provoz:
- Ranní směna: 06:00–14:00
- Odpolední směna: 14:00–22:00
- Směny o víkendech budou rotovat – konkrétní rozpis bude brzy upřesněn