KONZULTANT/KA ZÁKAZNICKÉ PÉČE ORION - Opava

Jméno/Firma
GRiT, s.r.o.
Pracoviště
Provaznická 2923/16, Opava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
19. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

KONZULTANT/KA ZÁKAZNICKÉ PÉČE ORION - Opava

Jako člen/ka našeho opavského týmu zákaznické péče přičichneš k IT, zvláště v oblasti automatizace a digitalizace. Novou výzvou časem bude i zapojení AI. Pokud chceš být u toho a nastartovat svou kariéru a technické uvažování ti není cizí, jsi náš člověk!

Co TĚ u nás čeká:

  • Perfektní servis našim zákazníkům/uživatelům: Jsme tady pro zákazníky z Česka, Slovenska i dalších evropských zemí, abychom vyřešili jejich technické problémy. Požadavky k nám proudí přes email, ticketovací systém, chat a telefon.
  • Evidence požadavků. Tvým úkolem je následně vše zapsat do našeho interního systému, od dotazu či požadavku až po jeho (vy)řešení.
  • Těšit se můžeš i na spolupráci s dalšími týmy GRiTu, především s EDI konzultanty, vývojáři a produktovými manažery.
  • Se zákazníky komunikujeme od 8 do 16 hodin – tomu se přizpůsobuje i pracovní doba týmu. Když ale potřebuješ někdy přijít později, odejít dřív, v týmu se dá vždycky domluvit.
  • Ke své práci budeš využívat systémy programu ORiON, JIRA, , Servicedesk, Office 365 a Smartsupp.

Co u TEBE potřebujeme:

  • Bez technického základu to nepůjde. Naše podpora je hodně o technických požadavcích.
  • Angličtina je MUST. Nesmíš se bát i mluvit, propadají protože řešíme požadavky zákazníků i z jiných států či cizojazyčných týmů. Němčina by se ti případně taky mohla hodit.
  • Nadšení pro IT. Zajímají tě nové technologie, chceš dělat svou práci dobře a ještě lépe.
  • Umění naslouchat. Práce s lidmi není vždy snadná, ale je to tvoje role tvojí rolí je klientovi pomoct či poradit. Zákazník je pro tebe vždy na prvním místě. Přístup a zaměření na řešení. Když nevím, neumím, přemýšlím, kde to zjistím, jak to udělám. Taky se tomu říká “chuť se učit a posouvat.” ????

Co by se TI ještě mohlo hodit?

  • Víš, co je EDI komunikace.
  • Znáš formáty datových souborů.
  • Slyšel/a jsi o ERP systémech.
  • Ekonomické zázemí (máš představu o toku finančních dokumentů, objednávka, faktura, dodejka ...).

Na co se u NÁS můžeš těšit? 

  • Na fajn tým pod vedením Marka, vedoucího týmu zákaznické péče a jeho čtyř konzultantů pro systém ORiON.???? V Brně sídlí další dva konzultanti.
  • Nejen na zákaznické péči panuje příjemná neformální kultura s otevřenou komunikací, a kde si všichni tykáme.
  • Místo, kde můžeš růst, realizovat své vize a dělat práci, která tě opravdu baví.
  • Příjemné kanceláře ve středu města, s výbornou kávou samozřejmě. (Sídlo firmy je v Brně, stejně jako část týmu, takže i na občasný výlet dojde).
  • Možnost home office (není to sprosté slovo ????), ale počítej až po zaučení.
  • Balíček benefitů – týden volna navíc, sick days, stravenkový paušál, firemní výuka angličtiny/němčiny, příspěvky na životní nebo penzijní pojištění, benefitní kartu UP (eBenefity), Multisportka, finanční příspěvky při významných životních událostech nebo pracovních výročí.
  • Pravidelné firemní akce (jarní teambuilding, vánoční večírek).