HR / Admin specialista
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Zastřešení náborové agendy + zajištění kompletního cyklu života zaměstnance (nástup, výstup, změna..) + legislativa s tím spojená
Koordinace zapracování a adaptace zaměstnanců
Vedení personální evidence a osobních složek zaměstnanců
Spolupráce se mzdovou účetní
Administrace a vedení personální agendy přidělených zaměstnanců včetně náborů, výstupů a fakturace
Denní operativa personálního oddělení a administrativní podpora ostatním kolegům
Řešení úkolů zadaných HR manažerem
.. a mnoho dalšího ????
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Vzdělání SŠ / VŠ
Min. 1-2 roky zkušeností na HR pozici
Znalost personální agendy, pracovněprávních předpisů a postupů v oblasti lidských zdrojů
Zkušenosti se systémem Helios, docházkovým systémem IKOS
Zkušenosti z výrobní společnosti (automotive ideál)
Dobrou znalost MS Office (hlavně Excel)
Vynikající komunikační dovednosti a lidské vlastnosti
AJ na komunikativní úrovni (schopnost vést jednání, telefonovat, komunikace písemnou formou)
ŘP B
Co vám můžeme nabídnout
13. plat navázaný na osobní výsledky
bonus na dovolenou / podzimní bonus (každý za 10 000 Kč)
Balíček benefitů (stravenky ve výši 180 Kč, dny placeného volna navíc, příspěvek na penzijní/životní připojištění, dárek k narozeninám)
Zajímavou a různorodou práci v prosperující automotive společnosti
Rozvoj a další vzdělávání
Odpovídající platové ohodnocení
Sehraný tým, přátelskou atmosféru a bezpečné pracoviště