Operation assistant/Asistent/ka řízení pobočkové sítě

Jméno/Firma
Automyčka Express s.r.o.
Pracoviště
Radlická 520/117, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
19. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co říká Automyčka Express s.r.o. o pozici

Jsme největší síť prémiových ručních automyček v nákupních centrech v ČR a do svého týmu hledáme nového kolegu :-) Hledáme organizačně schopného asistentka! Ideální pozice pro ty, kteří hledají různorodou a smysluplnou práci.

Co u nás budete dělat?

- Asistence pro Operations Manager

- Řešení operativních úkolů a požadavků

- Administrativní podpora (databáze, evidence)

- Technicko-organizační podpora

- Kontrola a zásobování poboček

Co od vás požadujeme?

- Hledáme příjemného, aktivního a spolehlivého kolegu se zájmem o automobily
- Velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
- Samostatnost a zodpovědnost, flexibilita
- Dobrá znalost sady MS Office
- Aktivní řidič sk B.
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Výhodou, ne však podmínkou, jsou zkušenosti a praxe z automobilového prostředí

Co vám za to nabízíme?

- Získáte odbornou a stabilní práci v atraktivním prostředí luxusních automobilů
- Nadprůměrné finanční ohodnocení
- Osobní bonusy dle splněných úkolů
- Výborně dopravně dostupnou práci v širším centru Prahy, se zázemím a výhodami nákupních center

- Mladý a příjemný tým lidí, do kterého můžete nastoupit ihned

- Pracovní doba Po-Pá 9:00 - 16:00

Pokud vás naše nabídka zaujala, budeme rádi, když na inzerát odpovíte. Těšíme se na vás!