Operation assistant/Asistent/ka řízení pobočkové sítě
O pozici
Pracovní nabídka
Co říká Automyčka Express s.r.o. o pozici
Jsme největší síť prémiových ručních automyček v nákupních centrech v ČR a do svého týmu hledáme nového kolegu :-) Hledáme organizačně schopného asistentka! Ideální pozice pro ty, kteří hledají různorodou a smysluplnou práci.
Co u nás budete dělat?
- Asistence pro Operations Manager
- Řešení operativních úkolů a požadavků
- Administrativní podpora (databáze, evidence)
- Technicko-organizační podpora
- Kontrola a zásobování poboček
Co od vás požadujeme?
- Hledáme příjemného, aktivního a spolehlivého kolegu se zájmem o automobily
- Velmi dobré komunikační schopnosti a organizační dovednosti
- Samostatnost a zodpovědnost, flexibilita
- Dobrá znalost sady MS Office
- Aktivní řidič sk B.
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Výhodou, ne však podmínkou, jsou zkušenosti a praxe z automobilového prostředí
Co vám za to nabízíme?
- Získáte odbornou a stabilní práci v atraktivním prostředí luxusních automobilů
- Nadprůměrné finanční ohodnocení
- Osobní bonusy dle splněných úkolů
- Výborně dopravně dostupnou práci v širším centru Prahy, se zázemím a výhodami nákupních center
- Mladý a příjemný tým lidí, do kterého můžete nastoupit ihned
- Pracovní doba Po-Pá 9:00 - 16:00
Pokud vás naše nabídka zaujala, budeme rádi, když na inzerát odpovíte. Těšíme se na vás!