Executive & Team Assistant

Jméno/Firma
PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.
Pracoviště
Hvězdova 1734/2c, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
20. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš využít své organizační a komunikační schopnosti na maximum? Právě teď máš možnost! Do PwC hledáme člověka s organizačním duchem a zodpovědným přístupem. U nás se zapojíš do různorodých projektů, nahlédneš do fungování velké firmy a zároveň budeš klíčovou osobou pro našeho řídícího partnera.

Pro náš DPH tým, v oddělení TLP (Tax, Legal, People), není asistent/ka jen podpůrná administrativní pozice. Je srdcem i duší týmu a styčným komunikačním důstojníkem napříč firmou, bez kterého by spousta věcí nefungovala tak, jak má.

Hledáme nejenom někoho se smyslem pro detail a zodpovědnost v případě vyplňování důležitých dokumentů v oblasti řízení rizik, ale i smyslem pro organizaci a akci – to, když organizujeme naše společné teambuildingy nebo večírky.

Jaký bude tvůj tým
Jsme pestrý tým různých věkových kategorií, který si dokáže užít spoustu legrace. Nicméně, legrace není všechno, co v naší práci zažíváme. Hledáme někoho, kdo ocení nejen přátelskou atmosféru, ale také vysokou úroveň odbornosti a zodpovědnosti

O tvém manažerovi
Tvůj budoucí nadřízený je samostatný, ale zároveň ocení tvou podporu. Je férový člověk a totéž očekáváme od tebe. Tvým úkolem bude podpora v každodenních činnostech, organizace schůzek a další administrativní úkoly.

O čem bude tvoje role

  • Organizace pracovního diáře partnera společnosti
  • Plánování a realizování lokálních i zahraničních schůzek a cest jako součást cestovního managementu, včetně následného vyúčtování
  • Staneš se pravou rukou našeho lokálního leadershipu v administrativních záležitostech
  • Příprava agendy na jednání
  • Administrativní podpora v oblasti řízení rizik – práce a porozumění interním databázím a jejich spravování
  • Poskytování administrativní podpory týmu a příprava prezentací
  • Organizace teambuildingových akcí, klidně až pro 120 lidí, i podílení se na různých odborných setkáních
  • Zajišťování občerstvení na akcích, které budeš pořádat pro svůj tým nebo celé oddělení
  • Podpora synergie firmy spoluprací napříč lokálními i zahraničními týmy – komunikace s ostatními odděleními a managmentem
  • Využíváme nejnovější technologie a umělou inteligenci, abychom zjednodušili a zefektivnili pracovní procesy. Automatizujeme rutinní úkoly, což ti pomůže v každodenní práci.

Co by ti nemělo chybět

  • Zkušenosti v oblasti administrativy
  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Vynikající organizační a komunikační schopnosti
  • Proaktivní a pozitivní přístup
  • Schopnost pracovat samostatně, i spolupracovat v týmu
  • Výborná znalost češtiny a komunikativní znalost angličtiny
  • Nadstandardní znalost práce s MS Office
  • Smysl pro detail a pečlivost

Čím tě potěšíme my

  • Koncentrovanou zkušenost a rychlý kariérní růst. Může ti to znít jako fráze, ale tak to skutečně je.
  • Férovou mzdu a roční bonus odpovídající tvému výkonu.
  • Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova.
  • Placené volno 30 dní, 3 Wellbeing days a 2 dny volna navíc od firmy na konci roku.
  • Špičkový Ultrabook a iPhone s neomezenými daty.
  • Benefit program s 30.000 body, který můžeš využít na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport, zdraví... Prostě na to, co tě baví.
  • Podporu tvého rozvoje a vzdělávání: nabízíme školení na business a digital skills (např. Alteryx, Power BI atd.) a mnoho dalších školení a workshopů pro další rozvoj Tvých osobních a profesních dovedností. Hradíme technické certifikace a čas, který strávíte jejich studiem.
  • Možnost v budoucnu pracovat na zahraniční pobočce PwC třeba v USA, Kanadě a ve výběru jsou i další.
  • Mimopracovní aktivity a Away Days (team building, ski weekend apod.).
  • Buddy systém a pravidelná zpětná vazba na tvoji práci, také konzultace s koučem, se kterým můžeš řešit svůj další rozvoj i kariérní směr.