Executive & Team Assistant
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš využít své organizační a komunikační schopnosti na maximum? Právě teď máš možnost! Do PwC hledáme člověka s organizačním duchem a zodpovědným přístupem. U nás se zapojíš do různorodých projektů, nahlédneš do fungování velké firmy a zároveň budeš klíčovou osobou pro našeho řídícího partnera.
Pro náš DPH tým, v oddělení TLP (Tax, Legal, People), není asistent/ka jen podpůrná administrativní pozice. Je srdcem i duší týmu a styčným komunikačním důstojníkem napříč firmou, bez kterého by spousta věcí nefungovala tak, jak má.
Hledáme nejenom někoho se smyslem pro detail a zodpovědnost v případě vyplňování důležitých dokumentů v oblasti řízení rizik, ale i smyslem pro organizaci a akci – to, když organizujeme naše společné teambuildingy nebo večírky.
Jaký bude tvůj tým
Jsme pestrý tým různých věkových kategorií, který si dokáže užít spoustu legrace. Nicméně, legrace není všechno, co v naší práci zažíváme. Hledáme někoho, kdo ocení nejen přátelskou atmosféru, ale také vysokou úroveň odbornosti a zodpovědnosti
O tvém manažerovi
Tvůj budoucí nadřízený je samostatný, ale zároveň ocení tvou podporu. Je férový člověk a totéž očekáváme od tebe. Tvým úkolem bude podpora v každodenních činnostech, organizace schůzek a další administrativní úkoly.
O čem bude tvoje role
- Organizace pracovního diáře partnera společnosti
- Plánování a realizování lokálních i zahraničních schůzek a cest jako součást cestovního managementu, včetně následného vyúčtování
- Staneš se pravou rukou našeho lokálního leadershipu v administrativních záležitostech
- Příprava agendy na jednání
- Administrativní podpora v oblasti řízení rizik – práce a porozumění interním databázím a jejich spravování
- Poskytování administrativní podpory týmu a příprava prezentací
- Organizace teambuildingových akcí, klidně až pro 120 lidí, i podílení se na různých odborných setkáních
- Zajišťování občerstvení na akcích, které budeš pořádat pro svůj tým nebo celé oddělení
- Podpora synergie firmy spoluprací napříč lokálními i zahraničními týmy – komunikace s ostatními odděleními a managmentem
- Využíváme nejnovější technologie a umělou inteligenci, abychom zjednodušili a zefektivnili pracovní procesy. Automatizujeme rutinní úkoly, což ti pomůže v každodenní práci.
Co by ti nemělo chybět
- Zkušenosti v oblasti administrativy
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Vynikající organizační a komunikační schopnosti
- Proaktivní a pozitivní přístup
- Schopnost pracovat samostatně, i spolupracovat v týmu
- Výborná znalost češtiny a komunikativní znalost angličtiny
- Nadstandardní znalost práce s MS Office
- Smysl pro detail a pečlivost
Čím tě potěšíme my
- Koncentrovanou zkušenost a rychlý kariérní růst. Může ti to znít jako fráze, ale tak to skutečně je.
- Férovou mzdu a roční bonus odpovídající tvému výkonu.
- Flexibilní pracovní doba a možnost občasné práce z domova.
- Placené volno 30 dní, 3 Wellbeing days a 2 dny volna navíc od firmy na konci roku.
- Špičkový Ultrabook a iPhone s neomezenými daty.
- Benefit program s 30.000 body, který můžeš využít na dovolenou, vzdělávání, stravenky, sport, zdraví... Prostě na to, co tě baví.
- Podporu tvého rozvoje a vzdělávání: nabízíme školení na business a digital skills (např. Alteryx, Power BI atd.) a mnoho dalších školení a workshopů pro další rozvoj Tvých osobních a profesních dovedností. Hradíme technické certifikace a čas, který strávíte jejich studiem.
- Možnost v budoucnu pracovat na zahraniční pobočce PwC třeba v USA, Kanadě a ve výběru jsou i další.
- Mimopracovní aktivity a Away Days (team building, ski weekend apod.).
- Buddy systém a pravidelná zpětná vazba na tvoji práci, také konzultace s koučem, se kterým můžeš řešit svůj další rozvoj i kariérní směr.