Manažer/ka obchodního týmu Znojmo a okolí

Jméno/Firma
Provident Financial s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
21. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co bude náplní Tvojí práce?

  • Vést tým obchodních zástupců tak, aby se na Tebe mohli vždy s důvěrou obrátit a plnili obchodní výsledky.
  • Rozvoj a motivace svěřeného týmu obchodních zástupců proto, aby chodil do práce s úsměvem a udělal pro zákazníky maximum.
  • Provádět pravidelné i namátkové kontroly činností týmu a jeho fungování.
  • Spolu s obchodními zástupci vymýšlíš nové možnosti jak oslovit klienty, navrhuješ, jakými cestami se jim podaří naplnit nastavené cíle a dosáhnout tak finančních bonusů.
  • Aktivně oslovovat a vybírat nové obchodní zástupce, které pak provedeš obdobím adaptace.
  • Aktivně se účastnit auditů ve svěřené oblasti.
  • Navštěvovat popř. kontaktovat zákazníky v prodlení za účelem zlepšení jejich platební morálky.
  • Pravidelně reportovat výsledky svého týmu a pružně reagovat na neplnění nastavením opatření ke zlepšení.
  • Budovat dobré jméno společnosti v souladu s Etickým kodexem, pravidly a hodnotami společnosti.

Co od Tebe očekáváme?

  • Máš zkušenosti s vedením lidí anebo máš velkou chuť a motivaci začít vlastní tým řídit.
  • Sám jsi anebo jsi byl obchodník – svému týmu budeš předávat prodejní dovednosti, budovat v nich myšlení zaměřené na obchod, a prodejní příležitosti; rád/a vidíš hmatatelné výsledky své práce.
  • Rychle se orientuješ v datech a číslech; dokážeš na základě nich dělat rozhodnutí, předvídat a hledat řešení zejména v oblasti prodejních příležitostí.
  • Dáváš přednost práci v terénu než v kanceláři.
  • Dokážeš efektivně organizovat čas svůj i svého týmu – Tvá práce bude specificky náročná na čas, často budeš za svými obchodními zástupci či zákazníky jezdit v podvečer i večer, ale pak budeš mít volno přes den.
  • Vlastníš platný řidičský průkaz sk. B a jsi aktivní řidič – v průměru najezdíš cca 3.000 km měsíčně.
  • Pochlubíš se min. maturitním vysvědčením bez specifikace oboru.
  • S kolegy i zákazníky budeš hovořit česky a stejně tak budeš češtinu používat při práci v interních systémech; angličtina pro Tebe nicméně může být výhodou v dalším kariérním růstu společností nejen v České republice, ale i v zahraničí.
  • V Excelu bys měl/a umět pracovat zejména s tabulkami – nejčastěji budeš vkládat a aktualizovat data, používat jednoduché vzorce a filtry a propojovat buňky; data budeš reportovat na denní bázi pomocí služebního tabletu a to prostřednictvím našich interních aplikací.
  • Jsi optimista/ka a dokážeš nadchnout lidi kolem sebe; jsi spolehlivý/á a dokážeš táhnout za jeden provaz; chceš být nejlepší a pružně reaguješ na změny.
  • V práci je pro Tebe na prvním místě zákazník; snadno se nevzdáváš a baví Tě hledat řešení; umíš se ponaučit z vlastích úspěchů i neúspěchů.

Co Ti nabízíme?

  • Příležitost vést tým a obchodovat se skvělým a prověřeným produktem pro společnost s tradicí a jasnou strategií a možnost mít dobrý pocit z toho, že Tvá práce dává smysl a přispívá ke společné strategii.
  • Různorodou a zodpovědnou manažerskou práci, u které Ti nesmí vadit občasné nedocenění a odmítnutí ze strany klientů či obchodních zástupců.
  • Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se novým – po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolením, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem.
  • Ke své každodenní komunikaci budeš mít svěřený mobilní telefon a tablet; služební auto budeš moci využívat i pro soukromé účely.
  • Motivující ohodnocení – jako obchodník budeš mít možnost ovlivnit svým výkonem (výkonem svého týmu) výši bonusu (podmínky jsou transparentní a cíle realistické); zároveň budeš mít každý měsíc jistotu fixní mzdy, která bude sjednaná ve Tvé pracovní smlouvě.
  • Možnost být součástí přátelského, otevřeného a soutěživého týmu, kde Ti kolegové rádi pomohou nejen s důkladným zaškolením a kde si všichni „tykají“.
  • Flexibilitu v podobě 37,5 hodinového pracovního týdne, pružného začátku a konce pracovní doby a vlastního řízení času.
  • Další benefity: 30 dnů dovolené, čaj a kávu na pracovišti, 2 dny volna na účast na charitativních a dobrovolnických aktivitách, stravenky, zdravotní volno, pro čerstvé tatínky 3 dny volna, a další formou Cafeterie..

Kde budeš pracovat:

  • Místo výkonu Tvé práce bude na pobočce v Hodoníně a ve svěřené lokalitě Znojmo a okolí.

Kdo bude Tvůj nadřízený?

  • Oblastní manažer obchodu (Business Leader)

Líbí se Ti tato pozice a máš chuť se k nám přidat? Zašli nám svůj profesní životopis – pečlivě každý čteme a každému odpovídáme, protože ve všem, co děláme, ctíme naše hodnoty: Otevřenost, Respekt a Odpovědnost.
Proč pracovat právě u nás? Podívej se, co Ti v Providentu můžeme nabídnout.

CustomerCategory

obchod

CustomerCategory

obchodks