L2 Aplikační specialista / systémový administrátor

Jméno/Firma
MĚSTO ČERNOŠICE
Pracoviště
Podskalská 1290/19, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
21. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Městský úřad Černošice hledá novou posilu do IT týmu, který zajišťuje provoz a rozvoj klíčových systémů – od serverů a databází po agendové aplikace. Pokud Vás baví správa technologií, řešení konkrétních problémů a práce s přímým dopadem na chod organizace, může být tato nabídka pro Vás.

Uvítáme kolegyni nebo kolegu se zkušenostmi s informačními systémy, ERP a správou prostředí na Windows i Linuxu. Hledáme člověka, který zvládá komunikaci s uživateli i dodavateli, má technické znalosti, ale i smysl pro týmovou spolupráci.

Pracoviště se nachází v menší kanceláři na Praze 2 (metro B, Palackého náměstí) s výbornou dostupností MHD.

Náplň práce zahrnuje zejména

  • správu a rozvoj serverové infrastruktury (Windows Server, VMware vSphere);
  • administraci Microsoft SQL Server (zálohování, optimalizace, bezpečnost);
  • správu Active Directory, Group Policy, Office 365;
  • provozní odpovědnost za ERP systém GINIS a další interní IS;
  • zajištění L2 podpory uživatelů a spolupráci s helpdeskem;
  • dohled nad vyvolávacím systémem, platebním automatem, tiskovými službami;
  • participaci na monitoringu a automatizaci rutinních činností;
  • spolupráci na zvyšování kybernetické bezpečnosti a implementaci změn;
  • tvorbu a údržbu provozní dokumentace, sdílení know-how s kolegy.

Požadujeme

  • SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe technického směru;
  • minimálně 2 roky praxe v IT správě systémů;
  • pokročilou znalost prostředí Windows Server, AD, GPO;
  • zkušenost s MS SQL Server, případně jinými databázovými platformami;
  • orientaci ve virtualizaci a zálohování (VMware, Veeam) a síťových technologiích;
  • znalost skriptování (např. PowerShell, Bash, Perl) výhodou;
  • schopnost komunikovat česky, technická angličtina výhodou;
  • zodpovědný a systematický přístup, ochotu učit se a sdílet zkušenosti.

Výhodou bude

  • praktická zkušenost se správou ERP systémů (např. GINIS), certifikace ADM;
  • znalost některého z IS: Yamaco, Misys, Scarabeus, Vita, GroupWise;
  • praxe s Open Enterprise Server (OES) nebo správou Linuxových systémů;
  • základní znalost nástrojů jako Zabbix, Nagios, Centreon, Snipe-IT, Confluence;
  • orientace v síťových prvcích Cisco nebo Ubiquiti.

Nabízíme

  • odpovědnou práci v prostředí, kde se technologie opravdu využívají;
  • menší tým a přímý dopad na výsledky – menší kanceláře s denním světlem;
  • pět týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost home office;
  • notebook, mobilní telefon, odborná školení a podpora certifikací;
  • příspěvek na stravování, penzijní připojištění a další benefity.

Neváhejte a zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem. Těšíme se na případnou spolupráci.