Hledáme pracovníka recepce pro naši hotelovou/apartmánovou recepci v samém srdci Prahy.
O pozici
Náplň práce:
Práce na hotelové/apartmánové recepci.
Zpracování změn a speciálních požadavků hostů.
Pracovní doba na 12ti hodinové směny dle předem domluveného rozpisu směn.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Být usměvavý/á a komunikativní, s plynulou angličtinou a češtinu slovem i písmem (další jazyk výhodou).
Praxe a zkušenosti z hotelnictví minimálně 1-2 roky.
Znalost hotelového programu Mews výhodou, ne podmínkou.
Příjemné vystupování vůči hostům k dosažení jejich maximální spokojenosti.
Proaktivní přístup, spolehlivost, odpovědnost a komunikativnost.
Společnost a část jejího portfolia postupně přechází na contactless provoz, kde ve většině případů budeme s hostem v kontaktu pouze online, nebo po telefonu, proto je velice důležitý pro klientský přístup
Co vám můžeme nabídnout:
Práci v rychle rostoucí společnosti.
Přátelský kolektiv a sympatické vedení.
Možnost podílet se na velkých projektech.
Kompletní zaškolení a osobní rozvoj.
Zajímavé finanční ohodnocení a bonusy.
Multisportku s příspěvkem.
Pracovní poměr na dobu neurčitou nebo práci na ŽL.
Pracoviště v centru Prahy, pár kroků od Staroměstského náměstí.
Slevu na stravování v naší spřátelené restauraci.
Zaměstnaneckou slevu na ubytování.
Kontakt
Pavla Šípová
Director of Operations
pavla.sipova@adrezliving.com