Hledáme pracovníka recepce pro naši hotelovou/apartmánovou recepci v samém srdci Prahy.

Jméno/Firma
City Nest Apartments by Adrez
Pracoviště
Praha
Úvazek
Živnostenský list
Vytvořeno
22. 5. 2025

O pozici

Náplň práce:

  • Práce na hotelové/apartmánové recepci.

  • Zpracování změn a speciálních požadavků hostů.

  • Pracovní doba na 12ti hodinové směny dle předem domluveného rozpisu směn.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Být usměvavý/á a komunikativní, s plynulou angličtinou a češtinu slovem i písmem (další jazyk výhodou).

  • Praxe a zkušenosti z hotelnictví minimálně 1-2 roky.

  • Znalost hotelového programu Mews výhodou, ne podmínkou. 

  • Příjemné vystupování vůči hostům k dosažení jejich maximální spokojenosti. 

  • Proaktivní přístup, spolehlivost, odpovědnost a komunikativnost. 

  • Společnost a část jejího portfolia postupně přechází na contactless provoz, kde ve většině případů budeme s hostem v kontaktu pouze online, nebo po telefonu, proto je velice důležitý pro klientský přístup

Co vám můžeme nabídnout:

  • Práci v rychle rostoucí společnosti.

  • Přátelský kolektiv a sympatické vedení.

  • Možnost podílet se na velkých projektech.

  • Kompletní zaškolení a osobní rozvoj.

  • Zajímavé finanční ohodnocení a bonusy.

  • Multisportku s příspěvkem.

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou nebo práci na ŽL.

  • Pracoviště v centru Prahy, pár kroků od Staroměstského náměstí.

  • Slevu na stravování v naší spřátelené restauraci.

  • Zaměstnaneckou slevu na ubytování. 

Kontakt

  • Pavla Šípová

  • Director of Operations

  • pavla.sipova@adrezliving.com