Specialista řízení a logistiky zakázek (m/ž) - nový projekt
O pozici
Pracovní nabídka
Baví vás komunikace se zákazníky a chcete být u celého procesu zakázky od jejího přijetí až po expedici? ????????
Hledáme organizovaného a proaktivního člověka, který se postará o správu zakázek, jejich logistiku a plynulou komunikaci v angličtině.
Jedná se o rozjezd zcela nového projektu, takže hledáme někoho, kdo chce být u jeho vzniku a podílet se na jeho nastavení.
Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu! ????
Jak bude vypadat Váš den?
• Budete první, kdo se dozví o nové zakázce – od jejího přijetí až po expedici budete v obraze.
• Pravidelná komunikace se zákazníkem – informování o stavu zakázky až do jejího dokončení.
• Angličtina na denním pořádku – naši zákazníci nemluví česky, proto budete využívat angličtinu písemně i ústně.
• Správa zakázek i jejich logistika – komunikace s přepravci, zajištění dopravy a systémové zpracování nakládky.
• Práce na ranní směny – standardně od 7:00, ale s možností přizpůsobení dle potřeb zákazníka. Přichody a odchody se nečipují, máme negativní systém docházky.
• Možnost home office 2x týdně – po domluvě s vedoucím.
Jak si představujeme našeho kolegu?
• Denně budete využívat AJ - v psané formě a mluvenou formu využijete na pravidelných meetingách se zákazníkem.
• Microsoft Office je váš parťák – s Outlookem a Excelem (včetně práce s tabulkami) si hravě poradíte.
• Čeština na úrovni rodilého mluvčího – budete denně komunikovat s různými odděleními, jak osobně, tak e-mailem.
• Dobré komunikační a vyjednávací schopnosti – čeká vás spolupráce se zákazníkem i kolegy napříč firmou.
• Zvládání stresu – pokud se dokážete v náročných situacích zorientovat s klidem a udržet si přehled i pod tlakem, bude se vám u nás dařit.
• Výhodou je znalost SAP – pokud ji nemáte, rádi vás vše naučíme!
Co vám můžeme nabídnout?
Máme pro Vás standardní benefity, které Vám nabídne každý. My našim zaměstnancům nabízíme i něco navíc.
• Smlouva na dobu neurčitou ???? – hodí se třeba při žádosti o hypotéku.
• 5 týdnů dovolené ????️️ – energii si načerpáte podle svých potřeb.
• Dotovaná strava ????️️ – výběr minimálně ze šesti jídel denně, ráno si můžete dát vajíčka se slaninou nebo ovesnou kaši.
• Cafeterie – 3000 Kč ročně ????️️ – můžete je využít na zážitky, lékárnu, kino, divadlo, knihy nebo jazykové kurzy.
• Sportovní benefity ????️️ – MultiSport karta nebo volný vstup do firemního fitka, v létě možnost míčových her na venkovním hřišti.
• Příspěvek na penzijní pojištění ???? – už po prvním roce u nás.
• Zvýhodněný mobilní tarif ???? – už po půl roce u nás můžete volat, psát a datovat za skvělou cenu!
Timto samozřejmě nekončíme, o více benefitech si můžete přečíst na našich kariérních stránkách.
???? Pošlete své CV a začněte svojí cestu s Foxconnem ještě dnes. ????
Se všemi detaily vás seznámí Lenka
Lenka Císařová
Specialista náboru
????: +420 605 786 097
????: https://www.linkedin.com/in/lenkacisar/
A co bude následovat, až se přihlásíte?
Na to se můžete podívat zde.