IT Support / Helpdesk Specialist (50.000+ Kč/měsíc + 5-10% roční navýšení)
O pozici
Pracovní nabídka
Ve kostce: IT podpora mezinárodních klientů, 50.000+ Kč / měsíčně + ročně 5-10% navýšení, žádné přesčasy, projekty, flexi kariérní růst, nástup ihned, přátelské prostředí.
Vytváříme prostředí, kde se lidé cítí dobře. Je nás 11 a spravuje moderní cloudové prostředí Microsoft 365, Intune a Zoom pro klienty v Evropě i USA. Rádi spolu chodíme na pivo, víno nebo limonádu, a těší nás debatovat u našeho oblíbeného kávovaru.
Proč by se vám u nás mohlo líbit?
- Fixní mzda 50 000+ Kč, každoroční růst 5–10 % (ne bonusy – peníze jisté)
- Pracovní doba 8:00–16:30 / 9:30–18:00 / 13:30–22:00 – možnost výběru
- Home-office, kancelář Hostivař pro ty, co rádi týmovou energii
- Používáme ChatGPT, Copilot a držíme krok s aktuálním vývojem situace
- Služební iPhone, notebook, stravenky, firemní akce
- Žádné víkendové pohotovosti, téměř 0 % přesčasů
- Firemní akce
Co budete dělat?
- 70 % řešit helpdesk požadavky (M365, Windows 10/11, Intune, Zoom)
- 30 % pracovat na projektech – migrace do M365 a Azure, Intune, zabezpečení
- Eskalovat složitější incidenty L2 kolegům a učit se od nich
Jaké vlastnosti byste měl/a mít?
- Preciznost a důraz na kvalitu práce a komunikace
- Výbornou angličtinu pro každodenní komunikaci
- Vědět ze všeho něco málo místo vědět vše o jedné věci = široké ne hluboké technické znalosti
- Chuť a schopnost se rychle učit
- Lidskost, přátelskost, empatii a radost z pomáhání lidem
Jak se u nás roste?
- Začnete na obecné helpdesk pozici, kde si vyzkoušíte prakticky všechny aspekty IT.
- Po prvním roce se můžete začít rozhodovat, co vás baví nejvíc a tím směrem se vydat.
- Baví vás úsměvy lidí, kterým zachráníte den? -> zůstaňte na pozici helpdesk a staňte se absolutním expertem na dělání radosti lidem
- Baví vás nejen úsměvy uživatelů ale i kolegů? -> staňte se team leaderem a vychovejte novou generaci nejlepších IT techniků
- Zjistili jste, že jste spíš samotáři? -> staňte se u nás specialitou na servery, sítě, cloudové služby, umělou inteligenci
Jak probíhá výběrové řízení?
1) 30 minut na MS Teams s Team Leaderem
2) 60 minut osobní setkání v Praze v Hostivaři
3) Podpis smlouvy a začátek práce
Jak úspěšně projít zkušební dobou?
- Od 1. dne řešíte reálné tickety a my vám poskytneme podporu celého našeho týmu včetně historie ticketů a knowledgebase.
- Budete pracovat a budete se ptát kolegů co a jak.
- Pokud někde uvidíme jakýkoliv problém, který by mohl znamenat ukončení ve zkušební době, dáme vám včas vědět, abyste to mohli napravit.
- Pokud se na cokoliv zeptáte jednou a příště si to budete pamatovat, jste na nejlepší cestě projít zkušební dobou!
Máte zájem? Pošlete nám svůj životopis a připojte se k našemu týmu! Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat. Těšíme se na vás!