Service Delivery Manager
NTT Czech Republic s.r.o.
Milevská 2095/5, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Informatika a IT služby
22. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Service Delivery Manager zodpovídá a řídí vztahy s klientem a je kontaktní osobou v rámci kontinuální dodávky servisních a Managed služeb klientovi společností NTT Data. Zaměření role je primárně na zákazníky české lokální klienty a české klienty se zahraničním přesahem.
Popis hlavních aktivit Service Delivery Manager:
- Působí jako primární rozhraní pro řízení vztahu s klientem a společností NTT Data
- Organizuje a řídí pravidelné meetingy s klientem v rámci dodávky servisních služeb klientovi
- Zajišťuje a řídí proces pravidelného reportingu o plnění dodávky služeb v souladu se smluvními závazky
- Zajišťuje podporu klienta při eskalacích kritických událostí v infrastruktuře klienta
- Kontroluje dodržování pracovních postupů a procesů v rámci dodávky služeb, přináší podněty pro změny vedoucí ke zlepšení procesů a pracovních postupů v rámci dodávky služeb
- Spolupráce na údržbě a čistotě dat konfigurační databáze klienta v systémech společnosti
Odpovědnosti:
- Primární odpovědnost je zaměřena na udržování spokojenosti klienta s dodávkou služeb, obhajování klienta v rámci NTT Data organizací, udržování komunikace s klientem a celkové řízení vztahu s klientem. Spolupracuje na organizaci a řízení dodávky servisních služeb klientům společnosti v souladu KPI plynoucích z aktuálně platných smluvních závazků s klienty.
- Sekundární odpovědností je participace v rámci procesu zavádění služeb podpory dle definovaného rozsahu služeb dle smluvního ujednání a identifikaci nových obchodních příležitostí
Co by Vám nemělo chybět:
- VŠ, SŠ vzdělání technického směru
- Obecná znalost IT prostředí
- Praktické zkušenosti s řízením dodávky služeb a zákaznické spokojenosti
- Znalost standardů dodávání služeb dle ITIL, případně certifikace ITIL výhodou
- Znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- Zkušenost s poskytováním IT služeb
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Znalost používání výpočetní techniky a standardních MS Office nástrojů na úrovni power user
- Praxe manažera řízení dodávky služeb anebo zavádění služeb v min. délce 2 roky
Co Vám nabídneme my:
- Flexibilitu a možnost práce z domova na základě dohody s manažerem
- Roční variabilní bonus
- Služební auto i k soukromým účelům
- Podporu zdraví: 3 sick days za rok
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na obědy
- Náhradu mzdy v plné výši při pracovní neschopnosti do 21 pracovních dnů za rok
- Rozpočet ve výši 1 800 Kč měsíčně na předdefinované balíčky benefitů (prémiová zdravotní péče / systém Cafeteria / Multisport karta)
Náhradu mzdy v plné výši při pracovní neschopnosti do 21 pracovních dnů za rok - Příspěvek na penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt v hodnotě 1000 Kč/měsíc
- Práci v mezinárodním prostředí a příjemném týmu
- Kontakt s nejnovějšími technologiemi
- Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce), pravidelné firemní snídaně