Service Delivery Manager

Jméno/Firma
NTT Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Milevská 2095/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
22. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Service Delivery Manager zodpovídá a řídí vztahy s klientem a je kontaktní osobou v rámci kontinuální dodávky servisních a Managed služeb klientovi společností NTT Data. Zaměření role je primárně na zákazníky české lokální klientyčeské klienty se zahraničním přesahem.

Popis hlavních aktivit Service Delivery Manager:

  • Působí jako primární rozhraní pro řízení vztahu s klientem a společností NTT Data
  • Organizuje a řídí pravidelné meetingy s klientem v rámci dodávky servisních služeb klientovi
  • Zajišťuje a řídí proces pravidelného reportingu o plnění dodávky služeb v souladu se smluvními závazky
  • Zajišťuje podporu klienta při eskalacích kritických událostí v infrastruktuře klienta
  • Kontroluje dodržování pracovních postupů a procesů v rámci dodávky služeb, přináší podněty pro změny vedoucí ke zlepšení procesů a pracovních postupů v rámci dodávky služeb
  • Spolupráce na údržbě a čistotě dat konfigurační databáze klienta v systémech společnosti

Odpovědnosti:

  • Primární odpovědnost je zaměřena na udržování spokojenosti klienta s dodávkou služeb, obhajování klienta v rámci NTT Data organizací, udržování komunikace s klientem a celkové řízení vztahu s klientem. Spolupracuje na organizaci a řízení dodávky servisních služeb klientům společnosti v souladu KPI plynoucích z aktuálně platných smluvních závazků s klienty.
  • Sekundární odpovědností je participace v rámci procesu zavádění služeb podpory dle definovaného rozsahu služeb dle smluvního ujednání a identifikaci nových obchodních příležitostí

Co by Vám nemělo chybět:

  • VŠ, SŠ vzdělání technického směru
  • Obecná znalost IT prostředí
  • Praktické zkušenosti s řízením dodávky služeb a zákaznické spokojenosti
  • Znalost standardů dodávání služeb dle ITIL, případně certifikace ITIL výhodou
  • Znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2
  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Zkušenost s poskytováním IT služeb
  • Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost používání výpočetní techniky a standardních MS Office nástrojů na úrovni power user
  • Praxe manažera řízení dodávky služeb anebo zavádění služeb v min. délce 2 roky

Co Vám nabídneme my:

  • Flexibilitu a možnost práce z domova na základě dohody s manažerem
  • Roční variabilní bonus
  • Služební auto i k soukromým účelům
  • Podporu zdraví: 3 sick days za rok
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na obědy
  • Náhradu mzdy v plné výši při pracovní neschopnosti do 21 pracovních dnů za rok
  • Rozpočet ve výši 1 800 Kč měsíčně na předdefinované balíčky benefitů (prémiová zdravotní péče / systém Cafeteria / Multisport karta)
    Náhradu mzdy v plné výši při pracovní neschopnosti do 21 pracovních dnů za rok
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt v hodnotě 1000 Kč/měsíc
  • Práci v mezinárodním prostředí a příjemném týmu
  • Kontakt s nejnovějšími technologiemi
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce), pravidelné firemní snídaně