Account Manager CWS Hygiene

Jméno/Firma
CWS Česká republika s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
22. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Náplň práce Account Managera CWS Hygiene pro Olomoucký a Pardubický region:

  • Péče o přidělené portfolio B2B zákazníků
  • Aktivní vyhledávání a získávání nových zákazníků pro spolupráci se společností CWS Česká republika
  • Návrh na míru šitých servisních služeb v oblasti hygieny pro komerční budovy, obchodní prostory, restaurace, výrobní haly a jiné typy provozů v komerčním segmentu
  • Budování povědomí a aktivní prodej produktů CWS a hygienických řešení ze série ESG stávajícím i novým potenciálním zákazníkům (řešení šetrná k přírodě a životnímu prostředí s důrazem na minimalizaci tvorby uhlíkové stopy)
  • Zpracování cenových nabídek, administrace obchodní agendy v Sales Force
  • Prezentace produktů a servisních služeb B2B zákazníkům
  • Spolupráce a komunikace s jinými odděleními napříč celou společností
  • Plnění stanovených ročních, kvartálních a měsíčních prodejních plánů
  • Aktivní účast na poradách, pravidelné hlášení a reporty podle požadavků přímého nadřízeného nebo managementu společnosti


Požadujeme:

  • Minimálně 2 roky zkušeností na pozici obchodního zástupce
  • Nutná zkušenost s prodejem servisních služeb a s B2B segmentem
  • Schopnost organizace pracovního času a plánování celé obchodní agendy od tzv. „leadu“ až po „podpis smlouvy“ a následné „péče o spokojenost zákazníků“
  • Efektivní využívání pracovního času ve prospěch společnosti CWS, k budování zákaznické báze a celkové spokojenosti zákazníků
  • Preference práce v terénu a kontaktu se zákazníky
  • Nutná zkušenost práce s CRM (Sales Force výhodou) a MS Office
  • Reference výhodou
  • Znalost anglického jazyka výhodou

Osobnostní předpoklady a dovednosti:

  • Prodejní dovednosti a schopnost vyjednávat
  • Pochopení rozdílu mezi prodejem produktů a služeb
  • Znalost teritoria a zákazníků
  • Motivace úspěchem a výdělkem
  • Otevřenost změnám a ochota učit se nové věci, techniky
  • Zodpovědnost a upřímnost

Ostatní:

  • Řidičské oprávnění skupiny B
  • Čistý trestní rejstřík

Co vám můžeme nabídnout:

  • Nabízíme možnost pracovat ve stabilní zahraniční společnosti s více než 70letou mezinárodní historií
  • Atraktivní kombinované platové ohodnocení formou fixní mzdy + měsíčních bonusů na základě výkonnosti a dosažených výsledků
  • Práci v příjemném kolektivu
  • Přidělení portfolia již existujících B2B zákazníků
  • Služební motorové vozidlo s možností využívání i pro soukromé účely
  • Laptop a mobilní telefon
  • Zaškolení do produktů a servisních služeb, následná péče o další profesní rozvoj
  • Home Office
  • Stravné v hodnotě 100 Kč za den ev. cestovní náhrady
  • 5 týdnů dovolené, jazyková výuka
  • Příspěvek na penzijní/životní spoření 500 Kč / měsíc
  • Edenred karta na volnočasové a zdravotní benefity

Region: Olomoucký a Pardubický kraj.