Asistent/ka obchodního oddělení s přesahem do HR
ATLAS software a.s.
V parku 2335/20, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
22. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš skloubit organizaci kanceláře, podporu obchodu a první kroky v HR?
Hledáme spolehlivou a energickou posilu, která zajistí hladký chod naší pražské kanceláře, bude pravou rukou ředitele i obchodního týmu a zároveň se bude chtít rozvíjet v oblasti lidských zdrojů.
Co tě u nás čeká:
Backoffice:
- Zajištění každodenního chodu kanceláře – objednávky, správa pokladny, evidence majetku
- Plánování schůzek, správa pošty, tvorba zápisů z porad
- Organizace firemních porad, občerstvení a interních akcí
- Administrativní podpora ředitele a obchodního týmu
- Koordinace schůzek, hlídání termínů, příprava podkladů
- Péče o návštěvy, reprezentativní vystupování
HR agenda:
- Komunikace s uchazeči, plánování pohovorů, podpora testování
- Aktivní oslovování kandidátů (LinkedIn, Recruitis, Datify)
- Koordinace nástupů a výstupů – smlouvy, vybavení, přístupová práva
- Spolupráce s HR týmem, zapojení do HR marketingu a firemní kultury
Koho hledáme:
- Máš zkušenosti s administrativou, obchodní podporou nebo HR (nebo chuť se to naučit)
- Jsi samostatný/á, pečlivý/á a máš přirozený tah na branku
- Komunikuješ srozumitelně a profesionálně – osobně, e-mailem i po telefonu
- Umíš pracovat s MS Office, Canvou a nezalekneš se dalších online nástrojů
- Máš ŘP sk. B (občas je třeba něco zařídit mimo kancelář)
Co nabízíme:
- Smysluplnou a různorodou práci s přesahem do HR a obchodu
- Možnost profesního růstu, podíl na vylepšování procesů a viditelné výsledky
- Moderní pracovní prostředí v Praze a zkušený tým, který tě podpoří
- Přístup ke kvalitním nástrojům a práci, která má hlavu a patu
- Benefity: Multisport karta, sick days, vzdělávání, teambuildingy, firemní akce
Zaujalo tě to? Pošli nám svůj životopis. Těšíme se na spolupráci!