recepční a customer service v soukromém zdravotnickém zařízení
O pozici
Hledáme kolegyni do týmu recepčních a zákaznického servisu v soukromém zdravotnickém zařízení. Nabízíme příjemné pracovní prostředí a částečně pružnou pracovní dobu.
Co u nás budete dělat?
Budete mít na starosti komplexní péči o klienty a pacienty - vyřizování telefonátů, management objednacího kalendáře, přijímaní klientů v čekárně, vedení pokladny. Součástí je také administrativní asistence lékařům a vyřizování požadavků klientů.
Co musíte znát, mít a umět?
Naši klienti ocení příjemné vystupování, my zase samostatnost, pečlivost, loajalitu a schopnost věci dotáhnout do konce. Práce je pestrá a vyžaduje schopnost organizace. Poskytujeme služby také v jiných jazycích, je potřeba komunikační znalost anglického jazyka. Samozřejmostí je počítačová gramotnost, lékařský program naučíme.
Co Vám nabízíme:
Šestihodinové směny (ranní 8-14 a odpolední 14 - 20 hod., které se během týdne střídají). Lze si částečně navolit individuální kombinaci.
Multisport karta
Roční bonusy
Sleva v partnerské lékárně