Back office pro kontejnerová depa

Jméno/Firma
elkawe s.r.o.
Pracoviště
Králův Dvůr
Úvazek
Plný
Vytvořeno
23. 5. 2025

O pozici

Jsme logistická firma s 30-ti letou tradicí. Vyznačujeme se především stabilitou, spolehlivostí a rodinnou atmosférou. Našim zákazníkům poskytujeme služby v oblasti autodopravy, účetnictví, servisu vozidel a také stavbou kontejnerů a kontejnerových sestav.

Pracovní nabídka:

Do našeho týmu hledáme schopnou/schopného kolegu/kolegyni na pozici back office, která/který povede evidenci zakázek. Místem výkonu práce je Králův Dvůr.

Konkrétněji tě u nás čeká:

• Administrativní činnost

• Evidence objednávek

• Komunikace se zákazníkem

• Plánování přeprav auty s hydraulickou rukou

Jak si tě představujeme?

Jsi komunikativní, nebojíš se administrativy, umíš organizovat sebe i ostatní a tvým cílem je vždy spokojený zákazník a fungující tým kolegů. Předchozí zkušenosti s obdobnou pozicí, popřípadě i logistikou určitě uvítáme, ale neexistuje nic, co by ses u nás nemohl/a naučit.

Bez čeho se u nás ovšem určitě neobejdeš je:

• Řidičský průkaz skupiny B.

• Uživatelská znalost aplikací Microsoft 365.

• Komunikace, otevřenost a základní lidská slušnost, a to jak směrem ke kolegům, tak k zákazníkovi

• Pečlivost a smysl pro detail

• Organizační schopnosti

• předchozí praxe v administrativě minimálně 3 roky

Co ti můžeme nabídnout?

• 30 000Kč hrubého nástup

• po zaučení 35 000Kč hrubého + odměny (v závislosti na hospodářských výsledcích střediska)

• Stravenky v hodnotě 130 Kč/den

• Firemní počítač a telefon.

• 20 dní dovolené

• Zapůjčení dodávky pro soukromé účely.

• Služby firemního autoservisu – Přezutí pneumatik zdarma, oprava vozidla za nákladové ceny.

• Výhodné ceny automobilových dílů.

• Krátkodobé zapůjčení osobního vozidla zdarma.

• Dlouhodobé zapůjčení osobního vozidla za velmi přívětivou cenu.

Váš životopis prosím pošlete na kindl@elkawe.cz, na odpověď Vás nenecháme dlouho čekat.