Podpora poprodejního oddělení Ford (20/25 hod týdně)
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš se stát členem týmu Ford?
Máš rád/a auta a svět okolo nich?
Máš zkušenosti v zákaznickém servisu, jsi proklientsky zaměřený/á a chceš se naučit něco nového?
Jsi komunikativní, svědomitý/á a s týmovým duchem?
Pak seber odvahu, sešlápni plyn a napiš nám! Máme pro tebe skvělou práci:
Podpora poprodejního oddělení společnosti FORD (20/25 hod.)
Co tě u nás čeká:
- podpora Zákaznického centra a komunikace s ostatními členy Ford
- komunikace zákaznických případů s dealery a hledání řešení pro složitější a eskalované případy
- pomoc s koordinací programu náhradních vozidel a schvalování
- podpora kulančního týmu a konzultace ohledně uznávání kulančních nároků
- příprava podkladů k proplacení záručních nároků
- lokální koordinace informačního projektu – aktualizace, lokalizace a korektura FAQ
- administrativní zpracování a aktualizace případů v centrálním systému
Co čekáme od tebe:
- minimálně 3 roky praxe v zákaznickém servisu nebo zkušenosti na obdobné pozici
- aktnivní proklientský přístup
- velmi dobré komunikační dovednosti
- velmi dobrou znalost českého jazyka, včetně pravopisu
- schopnost samostatné práce, ale i práce v týmu a pro tým
- proaktivitu a pozitivní přístup k řešení problémů
- pečlivost, svědomitost, důslednost
- mírně až středně pokročilou znalost anglického jazyka
Nabízíme:
- práci v přátelském kolektivu, ve kterém panují neformální vztahy
- možnost podílet se na fungování velké nadnárodní korporace
- příjemné pracovní prostředí
- odpovídající platové ohodnocení a možnost dalšího růstu
- po zapracování možnost částečného výkonu práce z domova
Smlouva je na dobu určitou s výhledem spolupráce na další období.
V případě tvého zájmu neváhej a pošli nám svoje CV v českém jazyce. Budeme se snažit odpovědět co nejdříve.