OBCHODNÍ REFERENT/REFERENTKA
O pozici
Pro našeho klienta, stabilní českou společnost s více než 30letou historií, která se zaměřuje na vývoj, výrobu a dodávku komplexních řešení pro in-store marketing, designové vybavení obchodních prostor a podporu prodeje, hledáme nového člena na pozici Obchodní referent/ka. Společnost patří mezi přední dodavatele v oboru a spolupracuje s významnými značkami jak na českém, tak i zahraničním trhu.
Náplň práce:
Zpracování zakázek v ERP systému HELIOS (zaškolení zajistíme)
Komunikace se zákazníky a obchodními partnery
Spolupráce s obchodním manažerem a technickým oddělením
Péče o stávající klienty a aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
Tvorba obchodních nabídek a zpracování objednávek
Koordinace zakázek s výrobou a logistikou
Administrativní podpora obchodního týmu
Příprava podkladů pro externí marketingovou agenturu
Požadujeme:
Min. středoškolské vzdělání
Spolehlivost, pečlivost a schopnost samostatné organizace práce
Německý jazyk na úrovni pro obchodní komunikaci (angličtina výhodou)
Dobrou znalost práce na PC – MS Excel, Word a Outlook
Ochotu naučit se pracovat v systému HELIOS ORANGE (zaškolení zajistíme)
Aktivní přístup, schopnost samostatného řešení úkolů
Komunikační dovednosti a zákaznický přístup
Praxe na obdobné pozici výhodou – rádi ale zaškolíme i motivované nováčky
Chuť učit se novým věcem a profesně růst společně s firmou
Nabízíme:
Práce na hlavní pracovní poměr
Stabilní pracovní zázemí s přátelskou firemní kulturou
Fixní mzdu s možností bonusů dle dosažení týmových a celofiremních KPI
Moderní pracovní prostředí a podpora při zaškolení
Fixní mzdu + bonusy dle výsledků
Možnost profesního růstu a vzdělávání
Příspěvek na stravování
Místo výkonu práce – Brno
S námi projdete pouze telefonickým pohovorem, další jednání a smluvní vztah je pouze v kompetenci Vás a přímého zaměstnavatele!