FŽP: Webový/á specialista/ka a koordinátor/ka obsahu
O pozici
Pracovní nabídka
Fakulta životního prostředí ČZU v Praze hledá kvalifikovaného odborníka / kvalifikovanou odbornici, který/á se ujme koncepční správy webových stránek a rozvoje online komunikace fakulty. Uchazeč/uchazečka se stane součástí komunikačního (PR) týmu fakulty a bude se aktivně podílet na formování její digitální prezentace – na webu, intranetu i v online kampaních.
Pozice spojuje strategické uvažování, editorskou práci a schopnost praktické správy obsahu v redakčním systému. Vítáme také orientaci v oblasti online marketingu a sociálních sítí.
Náplň práce
- Koncepční rozvoj webových stránek fakulty
- Spolupráce při správě a vývoji interní komunikační sítě (intranet) - v prostředí MS SharePoint
- Úprava a publikace dodaného obsahu (texty, vizuály, dokumenty) v redakčním systému
- Tvorba nových webových sekcí, informačních struktur a navigací
- Spolupráce s PR týmem fakulty – podílení se na přípravě online kampaní (např. v Google Ads)
- Koordinace webového obsahu s ostatními složkami fakulty
- Spolupráce při sjednocování online vizuální prezentace fakulty
Požadujeme
- Zkušenost se správou webových stránek a praxí v redakčních systémech
- Schopnost organizovat a strukturovat obsah přehledným a uživatelsky vstřícným způsobem
- Technická zdatnost – orientace v prostředí webových editorů a základních úprav (případně HTML/CSS)
- Tvůrčí a proaktivní přístup, schopnost hledat a navrhovat řešení
- Komunikativnost, pečlivost, odpovědnost a samostatnost
Výhodou
- Znalost redakčního systému CMS (nebo ochota se zaučit)
- Zkušenosti se správou kampaní v Google Ads nebo jiných reklamních systémech
- Orientace na sociálních sítích (Meta) – správa obsahu nebo reklam vítána
- Redakční a grafické dovednosti (např. Canva, základy Photoshopu, psaní textů)
- Zkušenosti z akademického či veřejného sektoru
Pracovní úvazek: do 1,0 ( dle dohody). Nástup možný ihned nebo dle dohody.
V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis a krátký motivační dopis (případně i ukázky realizovaných webových nebo marketingových projektů) nejpozději do 15. 6. 2025.