FŽP: Webový/á specialista/ka a koordinátor/ka obsahu

Jméno/Firma
Česká zemědělská univerzita v Praze
Pracoviště
Kamýcká 129, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
23. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Fakulta životního prostředí ČZU v Praze hledá kvalifikovaného odborníka / kvalifikovanou odbornici, který/á se ujme koncepční správy webových stránek a rozvoje online komunikace fakulty. Uchazeč/uchazečka se stane součástí komunikačního (PR) týmu fakulty a bude se aktivně podílet na formování její digitální prezentace – na webu, intranetu i v online kampaních.
Pozice spojuje strategické uvažování, editorskou práci a schopnost praktické správy obsahu v redakčním systému. Vítáme také orientaci v oblasti online marketingu a sociálních sítí.


Náplň práce

  • Koncepční rozvoj webových stránek fakulty
  • Spolupráce při správě a vývoji interní komunikační sítě (intranet) - v prostředí MS SharePoint
  • Úprava a publikace dodaného obsahu (texty, vizuály, dokumenty) v redakčním systému
  • Tvorba nových webových sekcí, informačních struktur a navigací
  • Spolupráce s PR týmem fakulty – podílení se na přípravě online kampaní (např. v Google Ads)
  • Koordinace webového obsahu s ostatními složkami fakulty
  • Spolupráce při sjednocování online vizuální prezentace fakulty

Požadujeme

  • Zkušenost se správou webových stránek a praxí v redakčních systémech
  • Schopnost organizovat a strukturovat obsah přehledným a uživatelsky vstřícným způsobem
  • Technická zdatnost – orientace v prostředí webových editorů a základních úprav (případně HTML/CSS)
  • Tvůrčí a proaktivní přístup, schopnost hledat a navrhovat řešení
  • Komunikativnost, pečlivost, odpovědnost a samostatnost

Výhodou

  • Znalost redakčního systému CMS (nebo ochota se zaučit)
  • Zkušenosti se správou kampaní v Google Ads nebo jiných reklamních systémech
  • Orientace na sociálních sítích (Meta) – správa obsahu nebo reklam vítána
  • Redakční a grafické dovednosti (např. Canva, základy Photoshopu, psaní textů)
  • Zkušenosti z akademického či veřejného sektoru

Pracovní úvazek: do 1,0 ( dle dohody). Nástup možný ihned nebo dle dohody.

V případě zájmu zašlete prosím strukturovaný životopis a krátký motivační dopis (případně i ukázky realizovaných webových nebo marketingových projektů) nejpozději do 15. 6. 2025.