HR Administrátor ????

Jméno/Firma
La Lorraine, a.s.
Pracoviště
U Kožovy hory 2748, Kladno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
23. 5. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš být klíčovou součástí HR týmu a starat se o administrativu?

Hledáme organizačně zdatného člověka, který se vyzná v HR procesech a nebojí se komunikace s lidmi i systémy.

Tvá práce:

???? Administrace agenturních zaměstnanců

  • komunikace s agenturami a vedoucími ohledně nástupů
  • kontrola dokumentace, vystavování průkazek a čipů
  • práce v HR systémech
  • vedení složek a hlídání platnosti dokumentů (lékařské prohlídky, víza, školení)
  • příprava dokumentace pro audity a kontroly

???? Administrace kmenových zaměstnanců

  • zpracování agendy při nástupech, změnách a ukončeních
  • hlídání důležitých termínů a platnosti zaměstnaneckých karet
  • komunikace s ÚP ohledně cizinců a víz
  • vedení a archivace osobních složek

???? Systémová a administrativní podpora

  • práce s HR systémy – potvrzení, exekuce, dokumenty
  • podpora zaměstnanců – změny účtů, mzdové dokumenty, daně

Tvůj profil:

  • máš zkušenost s HR administrativou (ideálně ve výrobní firmě i v prostředí agenturního zaměstnávání)
  • umíš pracovat s HR systémy nebo se je rád/a naučíš
  • trochu se orientuješ v pracovně-právní legislativě
  • jsi pečlivý/á a samostatný/á, umíš si zorganizovat práci a nic ti neuteče
  • nebojíš se komunikace – s lidmi, úřady i vedením - a umíš jednat vstřícně a profesionálně
  • ovládáš MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • domluvíš se anglicky alespoň na úrovni B1 – občas bude potřeba komunikovat e-mailem nebo telefonicky
  • jsi spolehlivý/á, pečlivý/á a ochotný/á pomoci, když je potřeba
  • umíš zpracovávat více úkolů najednou a nezaskočí tě změny
  • jsi flexibilní a zvládáš i občasné stresové situace s přehledem
  • pokud se orientuješ se v pracovněprávní legislativě bude to výhodou

Naše nabídka:

  • mzda 37- 40.000 podle zkušeností, vzdělání a praxe
  • každoroční valorizace mzdy
  • bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
  • nástup co nejdříve:-), pracovní smlouva na 2 roky (do dubna 2027)
  • respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
  • pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
  • důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy (adaptační program a Buddy systém)
  • kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
  • 25 dnů dovolené (odpočinek je důležitý)
  • pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
  • pracovní doba 7-15 nebo 8-16
  • mobilní telefon ( a když budeš chtít, tak můžeš využít i výhodné tarify pro rodinu)
  • notebook
  • stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
  • stravenkový paušál (je další součástí čisté mzdy)
  • káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
  • denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
  • zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
  • hlídaná kolárna pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
  • firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
  • slevy na divadelní představení či sportovní utkání
  • dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího