HR Administrátor ????
La Lorraine, a.s.
U Kožovy hory 2748, Kladno
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
23. 5. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš být klíčovou součástí HR týmu a starat se o administrativu?
Hledáme organizačně zdatného člověka, který se vyzná v HR procesech a nebojí se komunikace s lidmi i systémy.
Tvá práce:
???? Administrace agenturních zaměstnanců
- komunikace s agenturami a vedoucími ohledně nástupů
- kontrola dokumentace, vystavování průkazek a čipů
- práce v HR systémech
- vedení složek a hlídání platnosti dokumentů (lékařské prohlídky, víza, školení)
- příprava dokumentace pro audity a kontroly
???? Administrace kmenových zaměstnanců
- zpracování agendy při nástupech, změnách a ukončeních
- hlídání důležitých termínů a platnosti zaměstnaneckých karet
- komunikace s ÚP ohledně cizinců a víz
- vedení a archivace osobních složek
???? Systémová a administrativní podpora
- práce s HR systémy – potvrzení, exekuce, dokumenty
- podpora zaměstnanců – změny účtů, mzdové dokumenty, daně
Tvůj profil:
- máš zkušenost s HR administrativou (ideálně ve výrobní firmě i v prostředí agenturního zaměstnávání)
- umíš pracovat s HR systémy nebo se je rád/a naučíš
- trochu se orientuješ v pracovně-právní legislativě
- jsi pečlivý/á a samostatný/á, umíš si zorganizovat práci a nic ti neuteče
- nebojíš se komunikace – s lidmi, úřady i vedením - a umíš jednat vstřícně a profesionálně
- ovládáš MS Office (Excel, Word, Outlook)
- domluvíš se anglicky alespoň na úrovni B1 – občas bude potřeba komunikovat e-mailem nebo telefonicky
- jsi spolehlivý/á, pečlivý/á a ochotný/á pomoci, když je potřeba
- umíš zpracovávat více úkolů najednou a nezaskočí tě změny
- jsi flexibilní a zvládáš i občasné stresové situace s přehledem
- pokud se orientuješ se v pracovněprávní legislativě bude to výhodou
Naše nabídka:
- mzda 37- 40.000 podle zkušeností, vzdělání a praxe
- každoroční valorizace mzdy
- bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
- příspěvek na penzijní pojištění
- práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
- nástup co nejdříve:-), pracovní smlouva na 2 roky (do dubna 2027)
- respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
- pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
- důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy (adaptační program a Buddy systém)
- kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
- 25 dnů dovolené (odpočinek je důležitý)
- pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
- pracovní doba 7-15 nebo 8-16
- mobilní telefon ( a když budeš chtít, tak můžeš využít i výhodné tarify pro rodinu)
- notebook
- stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
- stravenkový paušál (je další součástí čisté mzdy)
- káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
- denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
- zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
- hlídaná kolárna pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
- firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
- slevy na divadelní představení či sportovní utkání
- dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího